Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi wraz z kanalizacją deszczową ul. Zielona i Łąkowa w Pięczkowie

Gmina Krzykosy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-024 Krzykosy, ul. Główna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2851514 , fax. 061 2851592
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzykosy
    ul. Główna 37 37
    63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2851514, fax. 061 2851592
    REGON: 00054132290963
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi wraz z kanalizacją deszczową ul. Zielona i Łąkowa w Pięczkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni drogi ul. Zielona i Łąkowa w Pięczkowie na dł. 423.5mb wraz z budową kanalizacji deszczowej na dł. 517 Przedmiary i kosztorysy zostały podzielone na etapy i zadania : 1. ETAP I - wykonanie przebudowy nawierzchni drogi na długości 152,21 mb z wykonaniem nawierzchni asfaltowej gr.7 cm wraz z przebudową kanalizacji deszczowej na długości 118,0 mb 2. ETAP II - wykonanie przebudowy nawierzchni drogi na długości 271,29 mb z wykonaniem nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm 3. Budowa kanalizacji deszczowej śr. 250mm na długości 399,0 mb wraz z przykanalikami dł. 26 mb śr. 200 mm a)Dokumentacja techniczna do wglądu i kopiowania w siedzibie Urzędu Gminy Krzykosy pokój. Nr 4 w godzinach urzędowania godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku lub do pobrania z w/w strony internetowej . Zakres podstawowych prac obejmuje: I.Roboty ziemne wg przedmiaru II. Podbudowa 1) Podbudowa z betonu B 7.5 gr. 15 cm - 266,00 m2 2) Podbudowa z betonu B 7.5 gr. 20 cm - 27,60 m2 3) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm na wjazdach - 237,60 m2 4) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 1 963,47 m2 III.Roboty nawierzchniowe: 1) Nawierzchnia z betonu asfalt. warstwa wiążąca gr. 4 cm - 821,16 m2 2) Nawierzchnia z betonu asfalt. warstwa ścieralna gr. 3 cm - 771,77 m2 3) Nawierzchnia z betonu asfalt. warstwa ścieralna gr. 4 cm - 27,60 m2 4) Nawierzchnia z betonu asfalt. warstwa ścieralna gr. 5 cm -1 281,82m2 5) Nawierzchnie z kostki betonowej szarej gr.8 cm na podsypce cem. piask.gr. 3 cm - 266,00 m2 IV. Elementy ulicy 1. Krawężnik betonowy 15/30 - 507,29 mb 2. Obrzeże betonowe 6/20 cm - 20,00 mb 3. Ściek z kostki betonowej gr. 8 cm szer. 20 cm na ławie bet. - 452,90 mb V. Bezpieczeństwo ruchu: 1) Słupki - 7,0 szt. 2) Tablice do znaków drogowych - 7,0 szt. VI. Wykonanie odwodnienia 1)Kolektor z rur PCV średn. 250x6.2 mm - 517,0 mb 2)Przykanaliki z PCV średn. 200x4,9 mm - 38,0 mb 3)Studnie rewizyjne beton. średn. 1000 mm - 14,0 szt 4)Studzienki ściekowe betonowe średn. 500 mm - 11,0 szt 5) przecisk średn. 300 - 10,0 mb VII. Do obowiązków wykonawcy w ramach realizacji zamówienia należy również: 1. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna podwykonawcza 2. Ustanowienie kierownika budowy kanalizacji deszczowej i robót drogowych 3. Opracowane projektu organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budowy dróg i kanalizacji deszczowej 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Pzp; 5)udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy. 6)wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ i projekcie umowy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy pzp. Zał Nr 2 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2a do SIWZ; 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej i kanalizacji deszczowej a także zakresu wykonywanych przed nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla wskazanych osób należy dołączyć zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie , że osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 5 .Formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1do SIWZ; 6. 3 kosztorysy ofertowe: - kosztorys ofertowy na roboty drogowe etap I / wg wzoru zał. 7a/, - kosztorys ofertowy na roboty drogowe etap II / wg wzoru zał. 8a/, - kosztorys ofertowy na roboty kanalizacji deszczowej / wg wzoru zał. 13/. 7. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy i SIWZ zał nr .4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach