Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 61-538 Poznań, ul. Czarnieckiego 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8345640, 8345688 , fax. 061 8339808
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Czarnieckiego 9 9
61-538 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8345640, 8345688, fax. 061 8339808
REGON: 63969471700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na uzupełnieniu płytek podłogowych w holu B Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu, w związku z utworzeniem Centrum Aktywizacji Zawodowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na uzupełnieniu płytek podłogowych w holu B Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu, w związku z utworzeniem Centrum Aktywizacji Zawodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ 2.Wraz z ofertą Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, dotyczących: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 3.Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XIII. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w SIWZ zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1.Oświadczenie określone przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. 2) 2.Oświadczenie określone przepisami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał.5) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie, że wszelkie roboty będą prowadzone bez utrudnienia funkcjonowania pozostałych części budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu (zał.6) 5.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 tejże ustawy. Jeśli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda umowy regulującej ich współpracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną