Przetargi.pl
Wywóz i zagospodarowanie 5 500 t. komunalnych osadów ściekowych po osuszeniu i higienizacji z oczyszczalni ścieków w Wągrowcu.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 100
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2685086, 2622661 , fax. 067 2620126
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o.
    ul. Janowiecka 100 100
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2685086, 2622661, fax. 067 2620126
    REGON: 57054499700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mpwik-wagrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz i zagospodarowanie 5 500 t. komunalnych osadów ściekowych po osuszeniu i higienizacji z oczyszczalni ścieków w Wągrowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych po osuszeniu i higienizacji z oczyszczalni ścieków w Wągrowcu /kod CPV 90480000 -5 usługi gospodarki ściekowej; 90513700-3 usługi transportu osadów/ . Zakres usługi obejmuje: załadunek, ważenie, transport, wyładunek, zagospodarowanie. Szacowana ilość osadów do zagospodarowania 5 500 ton, dla celów rolniczych na powierzchni min. 100 ha. W przypadku wykorzystania osadów w rolnictwie całkowita ilość osadów jaka zostanie zagospodarowana będzie wynikała z powierzchni gruntów zakwalifikowanych przez Zamawiającego i dopuszczalnej dawki osadu zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 02.134.1140 ) . W załączeniu do siwz tabela uśrednionych wyników badań osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Wągrowcu za III kw. 2009 r. Dawkę osadu na 1 ha gruntu określa jednostka badawcza w zależności od rodzaju upraw przewidzianych na danym areale. Zamawiający jako wytwórca komunalnych osadów ściekowych zobowiązuje się do przekazania wykonawcy zamówienia przeprowadzonych wyników badań oraz informacji o zakresie stosowania tego osadu - w formie karty przekazania - protokółu odbioru . Badania osadów ściekowych po higienizacji wykonuje się co 4 m - ce, jeżeli wyniki aktualnych badań, tej określonej partii osadu są pozytywne co do zakresu ich stosowania, osad może zostać usunięty z terenu oczyszczalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905137003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców: 1.) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności określonej przedmiotem zamówienia; 2.) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych; 3.) dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia ; 4.) w przypadku wykorzystania osadów dla celów rolniczych posiadają areał o pow. min 100 ha ; 5.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty odpowiednie dokumenty . Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Decyzję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem tj. transport komunalnych osadów ściekowych i decyzję na zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych wydawaną na podstawie przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U.01.62.628 z późniejszymi zmianami) lub Decyzję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem tj. transport osadów ściekowych oraz potwierdzenie władania - wykaz gruntów, na których komunalne osady ściekowe mają być zastosowane w celach określonych w art. 43, ust. 1 pkt 1,4 lub 5 Ustawy o odpadach (Dz.U.01.62.628 z późniejszymi zmianami) ( Zezwolenie wydane w formie decyzji administracyjnej warunkuje możliwość prowadzenia firmy transportującej odpady jest jednak kilka wyjątków od tej zasady. Pierwszy to zwolnienie z obowiązku uzyskania zezwolenia przez posiadacza odpadów , który łącznie ( w ramach jednego przedsiębiorstwa ) prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz zbierania lub transportu odpadów. Kolejny wyjątek wynika z możliwości przekazania przez posiadacza niektórych rodzajów odpadów osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej , nie będących przedsiębiorcami , na ich własne potrzeby . Ich transport , do miejsca wykorzystania przez te podmioty , nie wymaga uzyskania zezwolenia. ) 3) Wykaz min. 100 ha gruntów, na których osady będą zagospodarowane ( będących własnością Wykonawcy - w postaci kserokopii map geodezyjnych , poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, bądź posiadający prawo władania gruntem - w tym wypadku załączenie stosownej umowy ) 4) Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych i nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 5) Podpisany projekt Umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpwik-wagrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach