Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi w Krównikach

Gmina Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6704800 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemyśl
    ul. Borelowskiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6704800 w. 34
    REGON: 65090029800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemyśl.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi w Krównikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni drogi w Krównikach: - wyrównianie istniejacej przebudowy klińcem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o gr. 5 cm - 46,5 m3 - nawierzchnie z mieszanek mineralno asfaltowych standard III, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t - 969 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno asfaltowych standard III grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. 5-10 t - 992 m2 -regulacja pionowa studzienek dla urzadzeń podziemnych betonem B-20 objetość betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 - 18 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykażą co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie przebudowy nawierzchni dróg o wartości szacunkowej co najmniej 40.000,00 złotych z załączeniem dokumentów potwierdzajacych że roboty te zostały wykonane nalezycie oraz wykażą że dysponują odpowiednio lub będa dysponować wykwalifikowanym personelem w tym osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branzy drogowej - znajdują sie w syatuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP - przedłożą parafowany wzór umowy - przedlożą kosztorys ofertowy ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnie nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr1 wraz z kosztorysem ofertowym wg zał. nr 9 - aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jezeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaswiadczenie własciwego Naczelnika Urzedu Skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzajace odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaswiadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w calości decyzji własciwego organu wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udzialu w postepowaniu - parafowany wzór umowy - wykaz osob i podmiotów ktore będa wykonywac zamowienie lub beda uczestniczyc w wykonywaniu zamowienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamowienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynnosci - załaczyc kserokopię uprawnień kierownika budowy w zakresie budowy drog wraz z kserokopia aktualnego zaświadczenia Izby Inzynierów Budownictwa potwierdzonych za zgodność z oryginałem - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robot odpowiadających swoim rodzajem i wartoscią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamowienia a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartośi, dat wykonania i miejsca - minimum 2 roboty w zakresie przebudowy nawierzchni drog o wartości co najmniej 40.000,00 zlotych z załaczeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane nalezycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach