Przetargi.pl
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 2307G GOZDAWA - POWALINA - ORLINIEC - SOLNICA O DŁ. 1.4 KM

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472235 , fax. 055 2472235
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Morska 1 1
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472235, fax. 055 2472235
    REGON: 17081824300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 2307G GOZDAWA - POWALINA - ORLINIEC - SOLNICA O DŁ. 1.4 KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1,40 km - zdjęcie warstwy humusu i darniny gr. 10 cm - 1 021,00 m2 - rozebranie nawierzchni z płyt Yomb - 2 196,16 m2 - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych małoformatowych - 60,00 m2 - rozebranie powierzchni z płyt drogowych - 15,00 m2 - rozebranie nawierzchni z bruku kamiennego - 460,81 m2 - rozebranie zjazdów z trylinki - 18,55 m2 - profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie - droga główna, zjazdy i mijanki - 11 101,67 m2 - warstwa odsączająca - 8 540,98 m2 - warstwa odcinająca wraz z geomembraną - 9 076,97 m2 - warstwa mrozochronna - 979,92 m2 - oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową warstw niebitumicznych - 6 777,80 m2 - oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową warstw bitumicznych - 5 908,53 m2 - ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - 6 777,80 m2 - wykonanie nawierzchnia z BA gr. 6 cm - warstwa wiążąca - 5 908,53 m2 - wykonanie warstwy ścieralna z BA 012,8 mm gr. w-wy 4 cm - 5 743,23 - umocnienie skarp i poboczy poprzez humosowannie gr. 10 cm. wraz z obsianiem mieszanką traw - 3 480, 93 m2 - wykonanie nawierzchnia pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - 2 169,57 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 32.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zasady wnoszenia i zwracania wadium określa art. 45 i 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ,Nr 220,poz.1420, nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr19,poz.101Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223,poz.1778 ) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Nr 28 8306 0003 0000 3984 2000 0030 w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdpndg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach