Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ciągów pieszych z wydzieleniem ścieżek rowerowych wraz z odwodnieniem i przebudową oświetlenia parkowego w Parku Miejskim w Legnicy - ETAP I

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl (BIP)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ciągów pieszych z wydzieleniem ścieżek rowerowych wraz z odwodnieniem i przebudową oświetlenia parkowego w Parku Miejskim w Legnicy - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni ciągów pieszych z wydzieleniem ścieżek rowerowych z odwodnieniem i przebudową kanalizacji deszczowej na terenie Parku Miejskiego w Legnicy. Zakres robót obejmuje: nawierzcnie z kostki brukowej betonowej - ciągi rowerowe kostka czerwona bezfazowa, nawierzcnie z kostki brukowej betonowej - ciąg pieszy kostka typu staromiejskiego, schody parkowe, pochylnia dla niepełnosprawnych, kanalizacja deszczowa, przykanaliki deszczowe, przepusty dla sieci LEGMAN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11 000.00 zł (jedenaście tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełnić warunki art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp - ocena warunku wg podpisanego zał. 2, Prowadzić działalnośc gospodarczą w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia - ocena waruku wg aktualnego odpisu z rejestru, posiadają niezbędą wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i personel - ocena warunku wg zał. 4 i 6 oraz: kierownik budowy dla branży drogowej bez ograniczeń wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, kierownik robót branży elektrycznej, kierownik robót branży sanitarnej zgodnie z wymogami siwz pkt 4.3, Posiadać lub mieć dostęp do sprzętu zgodnie z wymogami siwz pkt 4.3 - ocena warunku wg zał. 5, Posiadać doświadczenie zawodowe i mieć potwierdzone wykonanie jednego zamówienia o podobnym charakterze i złożności - ocena warunku wg zał. 7, Wykonać siłami własnymi min. 60% zakresu rzeczowego robót - ocena warunku wg zał. 6, Być ubezpieczonym od odpowiedzialnośc cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg aktualnego dokumentu ubezpieczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg zał. 1, kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru z cenami jedostkowymi, zestawienie materiałów, oświadczenie o spełnieniu warunków wg zał. 2, parafowany projekt umowy zał. nr 3, aktualny odpis z rejestru, informacje o pracownikach zał. nr 4, wykaz osób i podmiotów zał. nr 6, uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierowników robót wraz z poświadczeniem przynależności do PIIB, wykaz robót zał. nr 5, dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, podpisany zał . 9 warunki zmian w umowie, harmonogram rzeczowo - finansowy robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl(BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach