Przetargi.pl
Przebudowa kuchni wraz z zapleczem dla potrzeb SOSW oraz remont sanitariatów w budynku SOSW

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kuchni wraz z zapleczem dla potrzeb SOSW oraz remont sanitariatów w budynku SOSW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego znajdującego się w Tychach przy ul. Filaretów 5, obejmujące dwa zakresy: 1.przebudowę kuchni wraz z zapleczem dla potrzeb SOSW oraz 2.remont sanitariatów w budynku SOSW Zakres prac dla poszczególnych zadań jest następujący: zadanie Przebudowa kuchni wraz z zapleczem w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym 1.Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - skucie okładzin ściennych, - skucie posadzek z płytek wraz z wylewką i warstwami izolacyjnymi, - demontaż stolarki drzwiowej - wyburzenia ścian działowych, - wykucie otworów drzwiowych oraz przejść w ścianach -demontaż orurowania i armatury sanitarnej oraz grzejników, - demontaż instalacji i urządzeń elektrycznych, 2. Wykonanie ścianek działowych: - ścianki działowe z bloczków z betonu komórkowego, - ścianki działowe z płyt farmacell 3. Osadzenie nadproży 4. Wykonanie posadzek 5. Tynki, okładziny ścienne z płytek ceramicznych 6. Montaż stolarki drzwiowej 7. Roboty malarskie 8. Stolarka okienna 9. Modernizacja instalacji wewnętrznych: - instalacji elektrycznej - instalacji c.o. - instalacja wod. - kan. - instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej 10. Dostawa wyposażenia technologicznego kuchni zgodnie z rys. 5 zadanie Remont sanitariatów w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego 1.Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - skucie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, - skucie posadzek lastryko wraz z wylewką i warstwami izolacyjnymi, - demontaż stolarki drzwiowej wraz z futrynami, - wyburzenie ścianek działowych kabin sanitarnych, - wykucie bruzd i otworów w ścianach z cegieł, - demontaż orurowania i armatury sanitarnej, - demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych, - demontaż orurowania i urządzeń instalacji grzewczej. 2. Wykonanie ścianek działowych. 3. Osadzenie nadproży drzwiowych. 4. Wykonanie posadzek. 5. Wykonanie tynków i okładzin ściennych. 6. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 7. Roboty malarskie. 8. Modernizacja instalacji wewnętrznych: - instalacji elektrycznej - instalacji c.o. - instalacja wod. - kan. - instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej 9. Urządzenia sanitarne - biały montaż. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 400 PLN (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a)wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- załącznik nr 5 do SIWZ. -wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 zadania obejmującego roboty budowlane kubaturowe (roboty wewnętrzne wykończeniowe) o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 400 000,00zł brutto każda Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ad.3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SIWZ. - wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń oraz w specjalności elektrycznej bez ograniczeń. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -wymagane jest wypełnienie oświadczenia- załącznik nr 4a do SIWZ Ad.4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. -wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości minimum 200 000,00 zł. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 1-4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia następującego oświadczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 2a do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie 3 wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, Że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach