Przetargi.pl
Przebudowa kotłowni w budynku administracyjno-biurowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21A

Skarb Państwa - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-112 Kielce, ul. Wapiennikowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 361 07 86 , fax. 41 361 39 06
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach
    ul. Wapiennikowa
    25-112 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 361 07 86, fax. 41 361 39 06
    REGON: 29264753100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/kielce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kotłowni w budynku administracyjno-biurowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni w budynku administracyjno-biurowym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach. 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt wykonawczy zamierzenia budowlanego pn: Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wymiana kotła na gaz oraz systemem odprowadzania spalin w istniejącym budynku oraz z przebudową elewacji związaną ze zmianą wymiarów otworów okiennych - stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ b) przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ d) projekt umowy - stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ 3. Roboty będą realizowane w czynnym budynku Zamawiającego, Wykonawca w toku wykonywania robót jest obowiązany zapewnić niezakłócone funkcjonowanie Zamawiającego z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych, niż określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Kolejność wykonywania prac Zamawiający ustali z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 7. Zamawiający poniżej określa - stosownie do art. 36 ust.2 pkt 8a ustawy Pzp - wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - osób, które przy realizacji zamówienia będą wykonywać prace związane z wymianą instalacji cieplnej w kotłowni oraz wymiany kotłów na gazowe. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 10 do SIWZ. Uwaga: Zobowiązanie powinno zostać złożone w formie pisemnej 3. Kosztorys ofertowy według załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 4. Dokumenty z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy w szczególności: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub 2) inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika Wymagana forma- oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w rozdz. XII SIWZ. 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z w/w dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, winno zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach