Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie – etap II

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2021-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest zakres robót zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie – etap II”. Przebudowa polegać, będzie na: 2.1. rozbiórce ścian wewnętrznych, 2.2. rozbiórce konstrukcji betonowych zbrojonych – częściowa rozbiórka schodów wewnętrznych, 2.3. poszerzeniu otworów drzwiowych w pomieszczeniach na wszystkich kondygnacjach (poza pomieszczeniami WC, śluzami oraz schowkami) w celu dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów, 2.4. wymianie drzwi wewnętrznych, 2.5. wyminie okien w celu dostosowania budynku do warunków p.poż (okna napowietrzające, ścienne okna oddymiające, okna EI60), 2.6. wymianie drzwi wejściowych, 2.7. remoncie klatki schodowej wewnętrznej (nadlanie schodów wewnętrznych) w celu dostosowania biegów do warunków technicznych oraz warunków p.poż., 2.8. odnowieniu schodów i korytarzy – ułożenie posadzki z płytek ceramicznych (po rozbiórce istniejących okładzin podłogowych z płytek oraz uzupełnieniu ubytków w istniejącej posadzce cementowej), uzupełnienie tynku cementowo – wapiennego na ścianach i sufitach (po uprzednim usunięciu farby ze ścian i sufitów), wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suitach, malowanie ścian i sufitów, 2.9. wymianie balustrad biegów klatki schodowej wewnętrznej, 2.10. wykonaniu sufitu podwieszanego kasetowego w komunikacjach, 2.11. odnowieniu schodów zewnętrznych wejściowych (wykonanie wylewki samopoziomującej i ułożenie płytek), 2.12. zabudowaniu klatek schodowych ze względu na warunki p.poż wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej, 2.13. zaadoptowaniu pomieszczeń na parterze na punkt obsługi petenta (pomieszczenie 1/18) 2.14. wyburzeniu ściany pomiędzy pomieszczeniami 1/19 i 1/18 oraz pomieszczeniami 1/2 i 1/19 (inwentaryzacja rys. I-02), 2.15. zaadoptowaniu pomieszczenia na parterze na pomieszczenia "Kasy" (pomieszczenia 1/13), 2.16. montażu klimatyzacji, 2.17. przebudowie instalacji elektrycznej oraz zmianie istniejącego oświetlenia na energooszczędne, 2.18. budowie szybu windowego oraz montażu windy przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością, 2.19. wymianie wykładzin w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem ścian, grzejników i odnowieniem parapetów, 2.20. malowanie przewodów instalacji centralnego ogrzewania po uprzednim ich czyszczeniu, 2.21. wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych (po rozbiórce istniejących posadzek z tworzyw sztucznych i paneli wraz z uzupełnieniem ubytków w istniejącej posadzce cementowej oraz położeniem warstwy wyrównującej) w pomieszczeniach biurowych wraz z uzupełnieniem tynków cementowo – wapiennych na ścianach i sufitach (po usunięciu istniejącej farby), wykonaniem gładzi gipsowej ścian i sufitów, malowaniem: ścian i sufitów, malowaniem grzejników wraz z ich montażem) po uprzednim ich demontażu i oczyszczeniu), 2.22. wymianie tablic informacyjnych, 2.23. montaż paneli informacyjnych przy pomieszczeniach biurowych, 2.24. pogrubienie ścianki działowej między pomieszczeniami 2/8 i 2/9 twz. wyciszenie. W pomieszczeniu 2/19 tj. sala konferencyjna należy uwzględnić jedynie montaż klimatyzacji wraz z niwelacją powstałych w ramach montażu ubytków ścian i malowaniem). Zmienia się drzwi DW1 z drzwi szklanych na drzwi płycinowe biurowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach