Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Domu Ludowym w Grojcu na potrzeby przedszkola.

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Domu Ludowym w Grojcu na potrzeby przedszkola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy, zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń 1-go piętra w budynku przy ul. Głównej 1 w Grojcu na potrzeby nowego oddziału Przedszkola Samorządowego oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, obejmujące wykonanie obudowy i oddymiania klatek schodowych stanowiących drogę ewakuacyjną z przedszkola, wewnętrznej instalacji hydrantowej, oraz podział budynku na strefy pożarowe 2. Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Oświęcimiu w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z niezbędnymi odbiorami Powiatowej Straży Pożarnej oraz Sanepidu z uwzględnieniem terminu koniecznego na czynności odbiorowe i ich zakończenie w terminie zakończenia przedmiotu umowy tj. do 28.08.2015r. . 3. W ramach zadania zostaną wykonane roboty, a w szczególności : - przebudowa istniejących pomieszczeń w budynku, - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na kondygnacji 1-go piętra na potrzeby Przedszkola, - przebudowa i rozbudowa wewnętrznych instalacji budynku, - dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, obejmujące wykonanie obudowy i oddymiania klatek schodowych stanowiących drogę ewakuacyjną z przedszkola, wewnętrznej instalacji hydrantowej, oraz podział budynku na strefy pożarowe 4. Zakres prac obejmuje: - roboty wyburzeniowe budynku oraz rozbiórkowe, - roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń w obiekcie istniejącym - roboty związane z przebudową instalacji wewnętrznych wod-kan wybranych węzłów sanitarnych oraz dobudowa instalacji p.poż dla Dom Ludowego, - roboty związane z przebudową instalacji elektrycznej - roboty związane z przebudową instalacji centralnego ogrzewania 5. Zamawiający informuje, że prace budowlane muszą odbywać się z uwzględnieniem funkcjonowania Wiejskiego Ośrodka Zdrowia, Sali Widowiskowej oraz Biblioteki Publicznej w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca zapewnia dostęp do ww. pomieszczeń. 6. W razie niemożności wykonywania robót z uwzględnieniem funkcjonowania ww. użytkowników Domu Ludowego, Wykonawca zorganizuje roboty po godzinach ich działalności. 7. Zamawiający informuje, że z dniem 01.09.2015r. musi rozpocząć się działalność przedszkola w remontowanych pomieszczeniach. 8. Do obowiązków Wykonawcy będzie prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót przed narażeniem zdrowia i życia osób korzystających z pomieszczeń DL w Grojcu. 9. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlano-wykonawczy, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 10. Wykonawca winien zaplanować prace związane z wymianą stolarki w hollu oraz sali widowiskowej w lipcu 2015 r. w terminach ustalonych z Zamawiającym ze względu na zawarte umowy wynajmu sali - warunek przystąpienia do robót. 11. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt , w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 14. Spełnienie innych wymagań określonych w projekcie Istotnych Postanowień Umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 15. Zamawiający przyjmuje ryczałtowe rozliczenie wykonania przedmiotu zamówienia/umowy jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym przeprowadzonym przez Zamawiającego. 16. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie materiał informacyjny i pomocniczy do kalkulacji cenowej. Podstawą dla wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 17. Z uwagi na funkcjonowanie w budynku przedszkola wizję lokalną należy wykonać po uprzednim zgłoszeniu takiego zamiaru Zamawiającemu. 18. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego robót oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 19. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte podczas realizacji przedmiotu umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w projekcie istotnych postanowieniach umowy. 21. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.06.2015 r. do godz. 12:00. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na w/w konto b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia. 5 Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione skutecznie wyłącznie wtedy, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6 Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty lecz nie zszywać z nią trwale. 7 W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. 8 Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać uprawnienie zamawiającego do zatrzymania wadium na podstawie przesłanek wskazanych treści art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy pzp 9 Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa będąca formą wniesienia wadium musi spełniać następujące wymagania: a: ustalać beneficjenta gwarancji, b: określać kwotę gwarantowaną w złotych polskich - określona w SIWZ c: określać termin ważności gwarancji - określony w SIWZ d: określać przedmiot gwarancji - określony w SIWZ e: być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach