Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg w gminie Żmigród

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3853057 , fax. 071 3853556
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    pl. Wojska Polskiego 2-3 2-3
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3853057, fax. 071 3853556
    REGON: 00052988700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg w gminie Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Żmigród z podziałem na zadania: Zadanie 1 Remont drogi gminnej asfaltowej nr 1278 D Ruda Żmigrodzka - Niezgoda wraz z budową chodnika w m. Niezgoda w gminie Żmigród. Remont drogi Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe o długości 2 220 m. - korytowanie na poszerzeniach i zjazdach, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości - 5 cm, - wykonanie podbudowy dolnej - 15 cm, - wykonanie podbudowy górnej - 8 cm, - profilowanie tłuczniem, - nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr 5 cm - ok. 8 310,35 m2) - montaż poręczy ochronnych o długości 28 mb, - wykonanie ścianki oporowej - 5 m2, - ręczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem. Budowa chodnika o długości 316 mb Zakres prac obejmuje: - korytowanie, - warstwa odsączająca o grubości 10 cm, - warstwa górna podbudowy o grubości 10 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cemontowo- piaskowej, - montaż krawężników obrzeży betonowych na ławie betonowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 2 Przebudowa drogi gminnej Powidzko - Dobrosławice Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe o długości 1 106 m. - korytowanie na poszerzeniach i zjazdach, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 5 cm, - wykonanie podbudowy dolnej - 15 cm, - wykonanie podbudowy górnej - 8 cm, - profilowanie tłuczniem, - nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr 5 cm - 4 070,26 m2) - ręczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 - 10 000,00 zł, Zadanie 2 - 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1. celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty podobnej. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 1 000 mb. 2) Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania ofert; Zadanie 2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty podobnej. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 500 mb. 2) Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach