Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Markowej -etap I

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-120 Markowa,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2265352 , fax. 017 2265756
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    37-120 Markowa, woj. podkarpackie
    tel. 017 2265352, fax. 017 2265756
    REGON: 00054639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Markowej -etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Markowej - etap I Zamawiający posiada pozwolenie na wykonanie robót budowlanych przedmiotu zamówienia wydane przez Starostę Łańcuckiego, decyzja Nr 617/12 z dnia 06.11.2012 r . W etapie I uwzględniono remont parteru i 1 piętra z wyłączeniem klatki schodowej i piętra drugiego. W ramach zamówienia należy wykonać między innymi następujące roboty budowlane: - wymiany parapetów wewnętrznych - wymiany stolarki drzwiowej - wykucia i zamurowania otworów drzwiowych w ściankach działowych - montaże krat w oknach pomieszczenia Urzędu Stanu Cywilnego - renowacji parkietów - malowania ścian remontowanych pomieszczeń - wymiany grzejników - sufity podwieszone - posadzki z płytek - wymiany tablic rozdzielczych i instalacji elektrycznej - wymiany instalacji telekomunikacyjnej - wymiana instalacji komputerowej Kolejność remontowanych pomieszczeń: - pomieszczenie nr 1.6 (Urząd Stanu Cywilnego), - pomieszczenie. nr 1.2 (sekretariat), - pomieszczenie nr 1.3 (pokój Wójta), - pomieszczenie nr 1.5 (pokój Sekretarza), - pomieszczenie nr 1.4 (sala narad). - pomieszczenie nr 1.7 (podatki). - korytarz I piętra - parter Prace remontowe należy prowadzić w sposób niepowodujący utrudnień w funkcjonowaniu urzędu. Wszelkie prace powodujące powstawanie nadmiernego hałasu należy wykonywać poza godzinami pracy urzędu !!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych przedstawia dokumentacja projektowa - załącznik nr 13, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Głogów Małopolski o/Markowa Nr rachunku: 63 9159 1036 2004 4000 0084 0002 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Przebudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Markowej - etap I oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.markowa.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach