Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku szkoły na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6 w Stalowej Woli

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku szkoły na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6 w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku szkoły ( bez segmentu sportowego ) na potrzeby szkoły specjalnej i warsztatów terapii zajęciowej, znajdującego się przy Al. Jana Pawła II 21 w Stalowej Woli. Szkoła składa się z budynku głównego 3 kondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego, łącznika parterowego oraz sali gimnastycznej z zapleczem. Przebudowie i remontowi podlega tylko budynek trzykondygnacyjny wraz z łącznikiem. 1.Zakres robót budowlanych obejmuje : -wymianę istniejącej ( starej ) stolarki okiennej ( bez 20 szt.okien wymienionych wcześniej ), - wykonanie nakładek na istniejące lastrykowe parapety o wym. około : szer. 20cm, gr. 4 cm, dł 2,65 m, -wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, -wymianę i montaż drzwi wewnętrznych stalowych ( kolor drzwi stalowych D01- D06 zgodnie z kolorystyką wnętrz i uzgodnieniem z Zamawiającym), -montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych, -wymiana drzwi zewnętrznych do klatki ewakuacyjnej, -rozbiórkę ścian wewnętrznych, stropu i stropodachu ( pod klapę dymową, szyb windowy ), -wykonanie elementów konstrukcyjnych, -wykonanie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy oraz Przedstawieniem Zamawiającemu protokołu z odbiorem UDT, -wykonanie konstrukcji klapy dymowej wraz z dostawą i montażem, -zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych, -uzupełnienia wieńców, zamurowania, -wymiana balustrady klatek schodowych, montaż poręczy na ścianie, -renowacja istniejących posadzek z parkietu ( szlifowanie, lakierowanie lakierem dopuszczonym do stosowania w obiektach szkolnych ), -rozbiórka parkietu pod posadzki z płytek gres, -skucie posadzek z płytek gres i płytek ściennych w sanitariatach i zapleczu kuchennym, -ułożenie posadzek z płytek gres w salach, w sanitariatach, kuchni, jadalni, -ułożenie posadzki z płytek antypoślizgowych na klatkach schodowych wraz z cokolikiem, -ułożenie wykładziny dywanowej w salach, - wykonanie sufitu podwieszonego akustycznego - stropy przy windzie, -montaż ścianek działowych i obudów z płyt gipsowo- kartonowych, - montaż ścianek systemowych w sanitariatach ( łącznie z drzwiami), -ułożenie płytek ściennych w sanitariatach, kuchni, jadalni na wys. 2,0 m oraz ułożenie (fartuchów) o wym. 1,50 m x1,50 m pod umywalki w salach, -malowanie pomieszczeń. - wykonanie grafiki na ścianach zgodnie z załączonym do SIWZ plikiem SWS-GRAFIKA_DWG , -montaż przewodów wentylacyjnych wraz z przebiciem otworów w stropach, stropodachu, - wykonanie kominów ponad dachem, -dostawa i montaż poręczy w sanitariatach dla niepełnosprawnych, - dostawa i montaż kuchenek elektrycznych 4 palnikowych, -wykonanie innych robót towarzyszących związanych z robotami budowlanymi 2. Zakres robót instalacji sanitarnych obejmuje : -wykonanie instalacji wodociągowej - wody zimnej i ciepłej do nowych przyborów, -wykonanie instalacji hydrantowej wraz z przełożeniem hydrantów, -wkucie istniejącej instalacji wodociągowej w sanitariatach w ściany, wraz z zaprawieniem bruzd, -wykonanie instalacji kanalizacyjnej, -montaż osprzętu i nowej armatury - umywalki, zlewozmywaki, baterie, zawory, kratki ściekowe, -demontaż i ponowny montaż istniejącej armatury w sanitariatach - umywalek, baterii ustępów, pisuarów, -instalację centralnego ogrzewania - montaż osprzętu na istniejących grzejnikach - odpowietrzników, zaworów grzejnikowych, głowic termostatycznych, -malowanie instalacji c.o. - przewodów, grzejników, -wykonanie innych robót towarzyszących związanych instalacjami sanitarnymi 3. Zakres robót instalacji elektrycznych obejmuje : -wymianę rozdzielnic NN, -wymianę kabli i przewodów, -demontaż i ponownym montażu istniejących opraw oświetleniowych ( z przełożeniem w inne miejsce ), -montaż nowych opraw oświetleniowych w tym opraw oświetlenia awaryjnego, -wymianę instalacji siły i gniazd, -instalację elektryczną klap oddymiających , -wykonanie robót towarzyszących wykonaniu instalacji elektrycznych, - pomiary instalacji elektrycznej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę :20 000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 12.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli nr: 85 9430 0006 0001 0041 2000 0001 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 26.10.2011 r. o godz. 11.00 . Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach