Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Przedszkola Miejskiego Nr 16 im. Jasia i Małgosi w Mielcu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Przedszkola Miejskiego Nr 16 im. Jasia i Małgosi w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i remontem budynku Przedszkola Miejskiego Nr 16 im. Jasia i Małgosi w Mielcu polegającego na: a) wymianie i remoncie podłóg, b) wymianie instalacji elektrycznej - zgodnie z projektem budowlanym, c) wymianie stolarki drzwiowej i naświetli wewnątrz budynku, d) remoncie łazienek, e) malowaniu pomieszczeń całego budynku, f) remoncie zmywalni wraz z kuchnią i zapleczami (z budową wentylacji mechanicznej), g) rozbiórce windy towarowej w przedszkolu zgodnie z projektem budowlanym. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe, roboty remontowo-budowalne wewnątrz budynku. Projektowany zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - rozebranie windy towarowej, - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i naświetli, - wymianę instalacji elektrycznych, - zamurowanie otworów w ścianach, remont łazienek, kuchni i zmywalni z zapleczami, - wykonanie konstrukcji pionowego kanału wywiewnego wraz z klapą oddymiającą, - malowanie całego obiektu (ściany i sufity) farbą białą, do wys. 1,2 m ściany malowanie lamperii oraz farba olejną rur i innych elementów Roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z użytkownikami budynku i zarządzającym Dyrektorem PM Nr 16 w Mielcu. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ. 3. Tam gdzie w Tomie III SIWZ, w celu wskazania wymaganych cech technicznych i jakościowych przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że spełnią one wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dołączając w tym celu do oferty stosowne oświadczenie. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Prace remontowe należy prowadzić pod stałym nadzorem osoby uprawionej. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane winny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Dostawę i montaż elementów do wbudowania Wykonawca zatwierdzi przed wbudowaniem u Zamawiającego - muszą posiadać atesty i być zgodne z projektami budowlanymi. Elementy budowlane i instalacyjne muszą być dostarczane wraz z atestami i świadectwami dopuszczającymi do stosowania w Przedszkolu. 6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Dochodzenie uprawnień z gwarancji nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń z tytułu rękojmi, której okres jest równy okresowi udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699; b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mielec.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach