Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU DAWNEJ SZKOŁY NA BUDYNEK BIUROWO-SOCJALNY 41-303 Dąbrowa Górnicza, Al. J. Piłsudskiego 74, dz. nr ewid. 66/13 km 31

Przedsiębiorstwo Miejskie MZUM.PL Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2689022, 2612051 , fax. 32 2689022
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Miejskie MZUM.PL Spółka Akcyjna
    Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 15
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2689022, 2612051, fax. 32 2689022
    REGON: 27293516800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Os.prawna w zw. z art. 3 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU DAWNEJ SZKOŁY NA BUDYNEK BIUROWO-SOCJALNY 41-303 Dąbrowa Górnicza, Al. J. Piłsudskiego 74, dz. nr ewid. 66/13 km 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi p.n.: PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU DAWNEJ SZKOŁY NA BUDYNEK BIUROWO-SOCJALNY 41-303 Dąbrowa Górnicza, Al. J. Piłsudskiego 74, dz. nr ewid. 66/13 km 31 zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści przyszłej umowy - wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, decyzją o pozwoleniu na budowę oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, w niniejszym postępowaniu, dla realizacji Zadania obejmującego: I. Obiekty kubaturowe: 1. budynek biurowo-socjalny(BBS) - pow. zabudowy - 739.90 m2 1.1.konstrukcja i architektura 1.2. wewnętrzne instalacje elektryczne 1.3. wewnętrzne instalacje sanitarne 1.3.1. Instalacja chłodu 1.3.2. Instalacja CO 1.3.3. Instalacja CT 1.3.4. Instalacja wody 1.3.5. Instalacja kanalizacji 1.3.6. Kanalizacja podposadzkowa 1.3.7. Rozdzielnia chłodu 1.3.8. Stacja przygotowania czynnika grzewczego 1.3.9. Wentylacja i klimatyzacja 1.3.10. WLZ gazu 1.4. wewnętrzne instalacje teletechniczne i system audiowizualny 1.4.1. System sygnalizacji pożarowej SSP 1.4.2. Instalacja sieci okablowania strukturalnego LAN 1.4.3. Instalacja telewizji dozorowej CCTV 1.4.4. Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SWiN 1.4.5. System wizualizacji alarmów 1.4.6. Kanalizacja teletechniczna II. Zagospodarowanie Terenu wraz z przyłączami: 1. Wycinka drzew i krzewów 2. Zagospodarowanie terenu wraz z elementami małej architektury i ogrodzeniem 3. Zieleń i nasadzenia 4. Rozbiórka budowli i obiektów 5. Rozbiórka dróg i elementów odwodnienia 6. Przyłącze wody 7. Przyłącze kanalizacji sanitarnej 8. Przyłącze kanalizacji deszczowej 9. Przyłącze energetyczne 10. Przyłącze teletechniczne - kanalizacja 11. Przyłącze ciepła 12. Przyłącze chłodu 13. Przyłącze gazu 14. Zewnętrzna sieć kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz sieci wodociągowej 15. Likwidacja istniejących zewnętrznych sieci sanitarnych 16. Modernizacja istniejącej kotłowni na węzeł cieplny 17. Budowa dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, parkingów wraz z ukształtowaniem terenu - układ wewnętrzny 18. Budowa miejsca do segregacji odpadów Cały zakres robót do realizacji zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) na okres związania z ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach