Przetargi.pl
Przebudowa dwóch dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Rudzica

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7221778 , fax. 075 7221750
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7221778, fax. 075 7221750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dwóch dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Rudzica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Rudzica. 1.1. W ramach zamówienia należy wykonać: I. odcinek - przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 240 mb o następujących projektowanych elementach zabudowy: 1. długość drogi objęta wykonaniem - 240,00 mb 2. powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 877,50 m2, w tym: a) droga - 818,50 m2, b) zjazdy drogowe - 59 m2/4 szt. 3. powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 834,00 m2, w tym: a) droga - 775,00 m2, b) zjazdy drogowe - 59,00 m2/4 szt. 4. powierzchnia poboczy, przy średniej szerokości 0,5 m - 217,00 m2, 5. zakres robót objętych zamówieniem: a) plantowanie poboczy przy grubości ścinania 10 cm, b) wyrównanie, wzmocnienie i zagęszczenie istniejącej podbudowy oraz zjazdów tłuczniem kamiennym sortowanym grubości min. 10 cm, materiał zapewnia Zamawiający, a jego transport z odległości 1 km Wykonawca, c) ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm, d) ułożenie warstwy ścieralnej o grubość 3 cm z betonu asfaltowego, e) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego jednowarstwowo na zjazdach, f) wykonanie odwodnienia, w tym: oczyszczenie z wyprofilowaniem skarpy rowu, wykonanie nowego przepustu pod drogą, g) ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo - betonowej, h) obsypanie i zagęszczenie mechaniczne poboczy po ułożeniu nawierzchni asfaltowej - materiału zapewnia Zamawiający, a jego transport z odległości 1 km Wykonawca. II odcinek - przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 425 mb o następujących projektowanych elementach zabudowy: 1. długość drogi objęta wykonaniem - 425,00 mb 2. powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 1388,40 m2, a) droga - 1296,40 m2, b) zjazdy drogowe - 92,00 m2/11 szt, 3. powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 1303,40 m2, w tym: a) droga - 1211,40 m2, b) zjazdy drogowe - 92,00 m2/11 szt., 4. powierzchnia poboczy, przy średniej szerokości 0,5 m - 406,00 m2, 5. zakres robót objętych zamówieniem: a) plantowanie poboczy przy grubości ścinania 10 cm, b) wyrównanie, wzmocnienie i zagęszczenie istniejącej podbudowy drogi i zjazdów tłuczniem kamiennym sortowanym grubości 10 cm - materiał zapewnia Zamawiający, a jego transport z odległości 1 km Wykonawca c) ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm, d) ułożenie warstwy ścieralnej o grubość 3 cm z betonu asfaltowego, e) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego jednowarstwowo na zjazdach, f) obsypanie i zagęszczenie mechaniczne poboczy po ułożeniu nawierzchni asfaltowej -materiał zapewnia Zamawiający, a jego transport Wykonawca, g) wykonanie odwodnienia, w tym: oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarpy rowu, oczyszczenie przepustów z namułu, h) ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo - cementowej. 1.2. Prace, o których mowa w pkt 1.1. należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: a) projektem budowlano-wykonawczym, b) specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiarem robót. 1.3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Załączony przedmiar robót na charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiaru z projektem budowlano-wykonawczym zakres prac należy przyjąć w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy. 3. Wszystkie proponowane materiały muszą posiadać oznakowanie CE i znak budowlany, spełniać warunki Polskiej Normy lub posiadać Aprobaty Techniczne ITB albo deklaracje zgodności. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych we własnym zakresie, które muszą odpowiadać, co do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) za wyjątkiem tłucznia kamiennego, który zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi tylko koszt transportu. Tłuczeń jest złożony w Rudzicy w odległości 1 km od miejsca robót. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka i trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego - p. Anną Trzcińską nr tel. 75 722 17 78. 7. Powierzone prace muszą być wykonane rzetelnie i terminowo, zgodnie z ofertą złożoną do przetargu i zasadami sztuki budowlanej. 8. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres trzech lat licząc od daty odbioru końcowego. 10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały równoważne muszą odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć na czas obowiązywania umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie Terenu budowy, umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, b) ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania, - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000 zł (trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach