Przetargi.pl
Przebudowa drogi wraz z remontem mostu w jej ciągu, ul. Stawowa w Piławie Dolnej

Gmina Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Szkolna 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8318180
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzierżoniów
    ul. Szkolna 14 14
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8318180
    REGON: 89071787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wraz z remontem mostu w jej ciągu, ul. Stawowa w Piławie Dolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Przebudowa drogi wraz z remontem mostu w jej ciągu, ul. Stawowa w Piławie Dolnej gm. Dzierżoniów Zakres robót obejmuje: 1.Przebudowę drogi ul. Stawowej w Piławie Dolnej o nawierzchni z asfaltobetonu o pow. 3722,1 m2 oraz chodników o nawierzchni z kostki betonowej o pow. 719,6 m2. Przebudowa drogi obejmuje w szczególności: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni, -wykonanie korytowania, -ustawienie krawężników oraz obrzeży chodnikowych, -wykonanie podbudowy tłuczniowej, -wykonanie nawierzchni drogi i chodników. 2.Remont mostu w ciągu tej drogi, w szczególności: -rozbiórka istniejącej nawierzchni, -wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu, -wykonanie nawierzchni drogowej i balustrady mostowej, -oczyszczenie koryta rzeki, -wypełnienie ubytków w konstrukcji kamiennej mostu (metodą torkretu) -wykonanie umocnienia dna rzeki, -wykonanie umocnienia skarp rzeki. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto, zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1)urządzenia terenu budowy , wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2)oznakowanie terenu budowy, oraz oznakowanie drogi zgodnie z przygotowaną przez Wykonawcę organizacją ruchu na czas budowy, 3)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 4)demontażu , napraw , montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 5)poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego, 6)wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 7)zapewnieni obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą ( 3 egz.) 8)dokonania uzgodnień , zgłoszeń , uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 9)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 10)zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 11)utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów , odpadów i śmieci, 12)Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej 13)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Inwestorowi najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 14)wykonanie planu BiOZ dla przedmiotowego zadania, 15)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (dwa egzemplarze) - nie dotyczy inwentaryzacji powykonawczej 16)Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski i autorski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 22 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)- zwanej dalej ustawą. 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy i remontu dróg i obiektów mostowych łącznie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z tym, że minimalna wartość robót winna wynosić 650 000 zł brutto każda lub 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy i remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł każda i 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy i remontu obiektów mostowych o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania niniejszego zamówienia - ustanowienie kierownika budowy i robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) przedłożą polisę lub innym dokument (aktualny na dzień składania ofert) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.5. złożyli dokumenty i zaświadczenia wskazane w SIWZ. 1.6. przyjęli projektu umowy. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 . 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, d) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związany z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt V wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr D, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr C, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy i remontu dróg i obiektów mostowych łącznie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z tym, że minimalna wartość robót winna wynosić 650 000 zł brutto każda lub 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy i remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł każda i 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy i remontu obiektów mostowych o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr B) 7. a)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Osoby te winny posiadać uprawnienia budowlane w określonych specjalnościach opisanych w warunkach udziału oraz wykazać się zaświadczeniem o aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.(załącznik A) b)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy 8. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej części, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku nie występowania podwykonawców dokument również wymagalny z odpowiednią adnotacją (załącznik E) 14. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. (Załącznik F) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach