Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Januszowicka 15A 15A
53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
REGON: 93104008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W ULICY ŚLAZOWEJ NA ODCINKU OD ULICY LIPSKIEJ DO ULICY ĆWICZEBNEJ WE WROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi wraz z infrastrukturą w ulicy Ślazowej na odcinku od ulicy Lipskiej do ulicy Ćwiczebnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowy dróg i kierownikami robót branżowych w zakresie sieci sanitarnych i sieci elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami Izby Inżynierów Budownictwa. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 1). Minimum 1 zamówienie związane z budową drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem, 2). Minimum 1 zamówienie związane z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej o długości 50mb każde, 3). Minimum 1 zamówienie związane z budową przepompowni ścieków z monitoringiem o wydajności Q=5l/s z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2).Dowód wniesienia wadium 3). Pełnomocnictwo ( o ile dotyczy), pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 4).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5).Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6).Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7).Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8).Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) 9).Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór 1.2), zawierający dane: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowy dróg i kierownikami robót branżowych w zakresie sieci sanitarnych i sieci elektrycznych 10).Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia 11).Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych w załączniku (wzór 1.2) do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia 12). Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 13). Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór 1.3), 1).Minimum 1 zamówienie związane z budową drogi z odwodnieniem i oświetleniem, 2). Minimum 1 zamówienie związane z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej o długości 50mb każde, 3) Minimum 1 zamówienie związane z budową przepompowni ścieków z monitoringiem o wydajności Q=5l/s z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 14). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15