Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁEK NR 39/8 I 39/17 W MIEJSCOWOŚCI GOLA

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁEK NR 39/8 I 39/17 W MIEJSCOWOŚCI GOLA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie docelowej nawierzchni utwardzonej wraz z urządzeniami odwadniającymi na odcinku drogi wewnętrznej o długości ok. 280 mb w miejscowości Gola, gm. Lubin na działkach o numerach ewidencyjnych 39/8 i 39/17 z nawiązaniem do jezdni drogi wewnętrznej w granicach działki nr 126/1. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: A) - część projektowa, obejmująca:  1)      opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego, 2)      sporządzenie projektu budowlanego,   3)      sporządzenie projektu wykonawczego z kompletem wymaganych uzgodnień,  4)      uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 5)      sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,  6)      sporządzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień, 7)      sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,  B) - część wykonawcza: 1)      budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej z poboczami umocnionymi kruszywem łamanym oraz urządzeniami odwadniającymi drogę, 2)      oznakowanie docelowe. Z chwilą dokonania odbioru przedmiotu umowy, w zakresie wykonanej dokumentacji projektowej, Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przekazanych opracowań projektowych, w następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania opracowania - wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy, w tym techniką cyfrową; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których opracowanie utrwalono -wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania opracowania w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, publiczne udostępnianie opracowania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d) w zakresie udostępniania opracowania osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonaniem prac realizowanych na podstawie tego opracowania, e) w zakresie dokonywania w opracowaniu zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony wraz ze SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy, mający na celu określenie wymagań, dotyczących wykonania dokumentacji projektowej oraz przebudowy drogi wewnętrznej w systemie zaprojektuj i wybuduj. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 240 dni od dnia podpisania umowy, z tym, że termin opracowania koncepcji nie może przekroczyć 3 tygodni, a termin opracowania dokumentacji projektowej - 14 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Za każdy dzień skrócenia terminu w granicach wyżej określonych Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 29 specyfikacji. Wymagana gwarancja na wykonaną dokumentację projektową - 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wymagana gwarancja na wykonane roboty budowlane - co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na wykonane roboty. Za każdy miesiąc wydłużenia okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy do 60 miesięcy, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 29 specyfikacji. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za gwarancję przewidzianą na okres dłuższy niż 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach