Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W NIEMSTOWIE (DZ. NR 248)

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W NIEMSTOWIE (DZ. NR 248)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w Niemstowie (dz. nr 248). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach ww. zadania, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: przebudowa odcinka drogi wewnętrznej o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 525 mb i zmiennej szerokości od 3,0 do 4,5 m wraz ze zjazdami na działki przylegle, wykonanie dojść z kostki betonowej o gr. 8 cm, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, wycinka drzew kolidujących z przebudowywanym odcinkiem drogi, zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych rurami osłonowymi w miejscach skrzyżowań i zbliżeń z infrastrukturą drogową, rekultywację terenów przyległych po wykonanych pracach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona wraz ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt wykonawczy, przedmiar robót, a także Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy, co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za każdy miesiąc wydłużenia okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy do 60 miesięcy, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 29 specyfikacji. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za gwarancję przewidzianą na okres dłuższy niż 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium do dnia 30.03.2016 r., godz. 11,00, w następującej wysokości 7. 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach