Przetargi.pl
Przebudowa drogi rolniczej w miejscowości Borusowa

Urząd Gminy Gręboszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-260 Gręboszów, Gręboszów 144
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6416002 , fax. (014) 641 60 53
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gręboszów
    Gręboszów 144 144
    33-260 Gręboszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6416002, fax. (014) 641 60 53
    REGON: 00053770500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi rolniczej w miejscowości Borusowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi rolniczej w miejscowości Borusowa. Lokalizacja: działki nr 55/1, 55/2, 55/3 w miejscowości Borusowa. Długość odcinka drogi na której planowane są roboty - 0,290 km, szerokość jezdni 2,80 m. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych: warstwa ścieralna o grubości 4 cm - 827,50 m2, warstwa wiążąca grub. 4 cm - 842 m2. Podbudowa o szerokości 2,90 m: warstwa górna podbudowy z kruszywa hutniczego o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm o grubości 15 cm. Pobocza: warstwa dolna podbudowy z żużla wielkopiecowego grubości 24 cm, nawierzchnia (warstwa ścieralna) z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm - 81 m2. Zjazdy indywidualne: podbudowa z kruszywa hutniczego grubości 15 cm - 108 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót dokumentacji przetargowej, która stanowi dodatek nr 8 do mniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą się odpowiednim doświadczeniem t.j.: w ostatnich 5 latach, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia, i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały one wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia, - uzyskali w ostatnim roku obrót na poziomie nie niższym niż 1,5 wartość robót stanowiąca przedmiot zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust 1 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, winien złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego to dokumentu wynika, że oferent prowadzi działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej należy dołączyć również umowę spółki cywilnej. b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien złożyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. -wg (wzoru) dodatek nr 3 do SIWZ. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy załączyć odpis odpowiednich uprawnień budowlanych umożliwiających sprawowanie funkcji kierownika budowy, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności jego do samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa 2 pkt a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) wykaz podwykonawców, posiadane ich kwalifikacje oraz rodzaj i wartości powierzonej im części zamówienia - wg (wzoru) dodatek nr 4 do SIWZ. d) wykaz wykonanych robót budowlanych (ważniejszych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. -wg (wzoru) dodatek nr 5 do SIWZ. Wykonawca winien wykazać, że wykonał tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały one wykonane należycie (potwierdzone protokołami odbioru, referencjami itp.), e) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - według (wzoru) dodatek nr 6 do SIWZ; f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2e), wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien złożyć oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - wg (wzoru) dodatek nr 7 do SIWZ, dołączając: a) sprawozdanie finansowe za ostatni rok, b) dokument, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w ostatnim roku osiągnął obrót na poziomie nie niższym niż 1,5 krotna wartość robót stanowiąca przedmiot zamówienia, c) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia, 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy winien złożyć oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -według (wzoru) dodatek. Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wotamalopolski.pl BIP Małopolska, Gmina Greboszów
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach