Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24.

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. 17 Stycznia 143
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7488726 , fax. 095 7482430
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 17 Stycznia 143 143
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7488726, fax. 095 7482430
    REGON: 21096734300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-miedzychodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24 W zakres zamówienia wchodzą dwa zadania: zadanie 1) Przebudowa drogi powiatowej nr 1719P Międzychód - Dzięcielin - Skrzydlewo na odcinku od ul. Słonecznej do drogi krajowej nr 24, zadanie 2) modernizacja nawierzchni dwóch przejazdów kolejowych na drodze nr 1719P.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest złożenie wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z 19 stycznia 2004 r. (Dz.U.2004 nr 19 poz. 177 z późn. zm), co potwierdzą stosownym oświadczeniem oraz złożeniem wymaganych dokumentów. Warunkiem jest: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób(doświadczenie - potwierdzone wykazem robót z ostatnich 5 lat i wykonywaniem co najmniej 2 robót drogowych o wartości min. 1,5 mln. zł brutto każda, właściwa jakość wykonywania robót - potwierdzona co najmniej 2 referencjami do robót z wykazu, kierownik robót - posiadający uprawnienia i należący do Izby Inżynierów Budownictwa, niezaleganie z podatkami i płatnościami ZUS, dysponowanie środkami finansowymi lub zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 1,5 mln zł, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC prowadzonej działalności na kwotę min. 1 mln zł.) Sposób oceniania spełniania warunków: według oceny : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór - zał. siwz nr 1); 1.2) Dowód wniesienia wadium - (zgodnie z wymogami określonymi w p. IX siwz) 1.3) Zaakceptowany wzór umowy (zał. siwz nr 3) 1.4) Inne dokumenty wymienione w siwz pkt 2, 3, 4 i 5, a w przypadku oferty wspólnej - określone dodatkowo według pkt 7. Wykonawców zagranicznych obowiązuje ponadto pkt 6. 1.5) kosztorysy ofertowe - zgodnie z wzorem załączonym do siwz - (zał. siwz nr 2) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1) Dokument o działalności gospodarczej: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Wykaz wykonanych robót z okresu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich terminu oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub kopie protokołów odbioru) - wymagane jest wykazanie min. 2 realizacji robót drogowych o wartości min. 1,5 mln. zł. każda, 3.2) Wykaz osób, wymienionych w pkt. VI 2.2. siwz, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru (załącznik siwz nr 7) - wymagane jest wykazanie kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi bez ograniczeń. W przypadku korzystania z osób udostępnianych przez inny podmiot - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia wymienionych osób. 3.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - kopie uprawnień kierownika robót, zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4) Informacja o podwykonawcach - według wzoru załączonego do siwz (załącznik siwz nr 5). Obowiązuje również przedłożenie dokumentów wymienionych w pkt. 3.3) siwz na temat podwykonawców - kierowników robót. W przypadku korzystania z osób udostępnianych przez inny podmiot należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do tego udostępnienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: 4.1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2) Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej o dysponowaniu środkami lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 1,5 mln. zł. wystawione nie prędzej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ; 4.3) Kopia aktualnej polisy OC na kwotę ubezpieczenia min. 1 mln. zł, 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5.1) Referencje dotyczące właściwego wykonania robót wyszczególnionych w wykazie określonym w pkt. 3.1) lub kopie protokołów odbioru robót z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie (minimum 2). 6. Wykonawcy z krajów Unii Europejskiej mogą złożyć dokumenty równoważne, odpowiadające wymaganym polskim dokumentom z ZUS, Urzędu Skarbowego i Izby Inżynierów Budownictwa. Inny wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1) i 2.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 6.1). 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 7.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 7.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.1),2.2), 2.3), 3.4) i 4.1) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wymagane jest spełnianie łączne wymogów określonych w pkt. 3.1), 3.2), 4.2), 4.3) i 5.1). 8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów i oświadczeń: 8.1 Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem : za zgodność z oryginałem. 8.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8.3 Oświadczenia mogą być podpisywane jedynie przez osobę uprawnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwa: www.powiat.miedzychod.samorzady.pl w zakładce:zamówienia publiczne/przetargi/2009/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach