Przetargi.pl
Ogłowienie i prześwietlenie koron drzew oraz wykonanie nasadzeń przy drogach powiatowych w latach 2010-2012

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogłowienie i prześwietlenie koron drzew oraz wykonanie nasadzeń przy drogach powiatowych w latach 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ogłowienie i prześwietlenie koron drzew. W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na ogłowieniu i prześwietleniu koron drzew, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego w pasie drogowym dróg powiatowych. Do ogłowienia i prześwietlenia przewidzianych jest łącznie 900 koron drzew. W każdym roku realizacji umowy przewiduje się ogłowienie i prześwietlenie 300 koron drzew. Ogłowienie i prześwietlenie drzew będzie polegało na obcinaniu gałęzi w skrajni drogowej - w pionie do wys. 4,5 metra, w poziomie - 0,5 metra od krawędzi jezdni, a także usuwanie gałęzi stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu. Wykonawca zobowiązany jest oczyścić miejsca pracy z gałęzi i trocin. Zamawiający zobowiązany jest do dokonania odbioru usługi w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Nasadzenia. Zamówienie obejmuje usługi polegające na dokonaniu nasadzeń drzew na poboczach dróg powiatowych. Do nasadzeń należy użyć sadzonek następujących gatunków drzew: brzoza brodawkowata, klon zwyczajny. Każda sadzonka musi być opalikowana jednym palikiem drewnianym o wysokości sadzonki. Wysokość sadzonki nie może być niższa niż 1,50 metra. Zamawiający przewiduje nasadzenie 1.500 szt. drzew przy wskazanych drogach po 750 szt. z gatunku brzoza brodawkowata, 750 szt. z gatunku klon zwyczajny. W każdym roku realizacji umowy przewiduje się nasadzenie 500 szt. drzew. Realizacja zadań w w/w zakresach ogłowienia i prześwietlenia, wykonania nasadzeń będzie realizowana z równym proporcjonalnym podziale na trzy lata. 2. Miejsca ogłowienia i prześwietlenia drzew oraz nasadzenia drzew zostaną wskazane w formie pisemnej przez Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Pile przed rozpoczęciem prac. 3. Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale podwykonawców. 4. Bezpieczeństwo 4.1. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób by zabezpieczyć linie napowietrzne, uzbrojenie podziemne, zasiewy, ogrodzenia i budynki przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. 4.2. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód lub zniszczeń linii napowietrznych, zasiewów, ogrodzeń i budynków, powstałe w trakcie prowadzenia robót, poniesie Wykonawca i nie podlegają one dodatkowej zapłacie przez Zamawiającego. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób aby ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. 4.4. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca i nie podlegają one dodatkowej zapłacie przez Zamawiającego. 4.5. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i oznakowania terenu prac pod kątem bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Warunki zapłaty 5.1. Wykonawca może wystawić faktury za wykonane usługi nie częściej niż jeden raz w miesiącu, zgodnie z cenami zawartymi w formularzu cenowym Wykonawcy. 5.2. Termin płatności faktur - 21 dni po bezusterkowym odbiorze prac stwierdzonym protokołem odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami). 2 Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na cięciu koron drzew, ograniczeniu koron drzew w celu zachowania skrajni drogowej na drodze krajowej, wojewódzkiej lub powiatowej o łącznej wartości co najmniej 70.000 złotych. 3 Wymagany potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu należytego wykonania robót - Wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami z minimum 4-letnim całkowitym doświadczeniem zawodowym - w tym 2 lata pracy na stanowisku pilarza, posiadającymi ważne uprawnienia do obsługi pilarek. 4. Wymagany potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem: a) pilarka spalinowa - minimum 2 szt. b) sprzęt transportowy (samochód ciężarowy, ciągnik z przyczepą) - minimum 1 szt.(zestaw), c) podnośnik samochodowy typu kosz- 1 szt. 5 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 20 000 zł. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 12 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4 Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 11.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego) lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). 6 Informacja o operatorach pilarek spalinowych - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz operatorów pilarek na potwierdzenie warunku określonego w pkt 11.3 SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 7 Informacja o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ- Wykaz sprzętu na potwierdzenie warunku określonego w pkt 11.4 SIWZ. 8 Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 20 000 zł. - na potwierdzenie warunku określonego w pkt 11.5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach