Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1631 K w Limanowej - ul. Zygmunta Augusta w km. 0 + 000 - 1 + 135 w ramach wspólnego projektu pn.: Usprawnienie płynności ruchu i poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie miasta Limanowa obejmującego drogę powiatową nr 1631 K - ul. Zygmunta Augusta oraz ulice miejskie.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1631 K w Limanowej - ul. Zygmunta Augusta w km. 0 + 000 - 1 + 135 w ramach wspólnego projektu pn.: Usprawnienie płynności ruchu i poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie miasta Limanowa obejmującego drogę powiatową nr 1631 K - ul. Zygmunta Augusta oraz ulice miejskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1631 K w Limanowej - ul. Zygmunta Augusta w km. 0 + 000 - 1 + 135 w ramach wspólnego projektu pn.: Usprawnienie płynności ruchu i poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie miasta Limanowa obejmującego drogę powiatową nr 1631 K - ul. Zygmunta Augusta oraz ulice miejskie. 2. Przedmiot zamówienia obejmie w szczególności wykonanie następujących robót: 1) wzmocnienie konstrukcji jezdni siatką stalową, nawierzchni bitumicznej, chodników, zatok autobusowych, przejść dla pieszych, odwodnienia, barier, oznakowania, robót towarzyszących, 2) przebudowa skrzyżowań ul. Zygmunta Augusta z ul. Józefa Marka (droga powiatowa 1609K) i ul. Żwirki i Wigury (droga powiatowa nr1610K) na tzw. rondo, 3) przełożenie sieci wodociągowej i teletechnicznej 4) przełożenia sieci ŚN i NN - remont i budowa oświetlenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, w tym: 1) zapoznania się z zakresem robót drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej w tym przedmiaru robót związanych z: budową chodników, wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej, renowacją odwodnienia, poboczami, przejściami dla pieszych, niekonwencjonalnym oznakowaniem przejść z sygnalizacją pulsującą i pasami akustycznymi, likwidacją przełomów i miejscowymi poszerzeniami jezdni, 2) zakres prowadzonych robót z wykonaniem zamówienia winien być prowadzony w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszenia własności osób trzecich. 4. W ramach zamówienia wykonawca winien uwzględnić: 1) w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, 2) realizację wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) wykonanie badań nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników oraz badań laboratoryjnych pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg wskazań inspektora nadzoru, 4) wykonanie badań laboratoryjnych w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca, 5) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia winien dokonać opracowania dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji elementów zadania wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym zarządzeniem wraz z oznakowaniem drogowym - czasowym wynikającym z przedmiaru robót, 6) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych chodników i wyremontowanych odcinków drogi, oświetlenia ulicznego oraz przełożonej sieci wodociągowej i teletechnicznej w skali 1:500. 5. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia do wielkości posiadanego zabezpieczenia finansowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ zamawiający wskazał znaki towarowe lub określił ich pochodzenie, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów określonych w dokumentacji lub materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych lub lepszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą spełniać minimalne wymagania, które zostały wskazane dla poszczególnych materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust. 1 - 3 i 5 ustawy Pzp. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy zaoferowane rozwiązania są równoważne opisanym. W przypadku gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/Article/id,61734.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach