Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1342 D w miejscowości Pawłów Trzebnicki od km 0+940 do km 2+049.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Św. Jadwigi 25/2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3873090 , fax. 071 3873090
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Św. Jadwigi 25/2 25/2
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3873090, fax. 071 3873090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1342 D w miejscowości Pawłów Trzebnicki od km 0+940 do km 2+049.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1342D w miejscowości Pawłów Trzebnicki od km 0+940 do km 2+049, dł. odcinka 1109 mb. Zakres robót obejmuje: Zakres planowanych robót : - roboty ziemne - 30.420 m3 wykopu - podbudowy - 78 m2 - nawierzchnie bitumiczne - 4514.000 m2 Prace niezbędne do zrealizowania zadania polegają na : - wykonaniu podbudowy z mieszanki kamiennej , - wykonaniu nawierzchni bitumicznej - wykonaniu uzupełnienia pobocza W celu realizacji zadania należy wykonać : - roboty ziemne - wykopy z wbudowaniem w nasyp - warstwę odcinająca i podbudowę z mieszanki kamiennej o ciągłym uziarnieniu 0/31,5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Wykonali w okresie 5 lat a jeżeli okres ich działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 120 000,00 PLN brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie opisane w wykazie zostało wykonane należycie - referencje, 7) Posiadają potencjał techniczny, własny, dzierżawny lub z wynajęcia niezbędny do wykonania zadania, 8) Dysponują min.1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonania samodzielnej funkcji kierowonika budowy i robót drogowych mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do RIIB, 9) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór dokumentu - zał. nr 2). 6) Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej w terenie. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Wykaz zrealizowanego co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 120 000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie opisane w wykazie zostało wykonane należycie - referencje. 9) Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogi i opłacił składki RIIB, 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy, z ceną brutto i z podatkiem VAT, (wzór - zał. nr 1), 2)Kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót (zał. nr 5 i zał. nr 6), 3)Zaakceptowany i podpisany wzór umowy ( zał. nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-przebud.drog.pow.1342DPawlow.dr.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach