Gmina Skąpe ogłasza przetarg
- Adres: 66-213 Skąpe, Skąpe
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3419213 w. 22 , fax. 683 419 180
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skąpe
Skąpe 65
66-213 Skąpe, woj. lubuskie
tel. 068 3419213 w. 22, fax. 683 419 180
REGON: 97077050500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skape.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1223F oraz dróg gminnych w m. Kalinowo” – wykonanie chodnika i utwardzenie zatoczki autobusowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1223F oraz dróg gminnych w m. Kalinowo” – wykonanie chodnika i utwardzenie zatoczki autobusowej, która obejmuje swym zakresem przebudowę drogi powiatowej nr 1223F (dz. nr ewid. 164/1) oraz dróg gminnych (dz. nr ewid. 176 i 179) wraz z utwardzeniem terenu i montażem wiaty przystankowej na dz. nr ewid. 177/1 w m. Kalinowo” przyjętego do realizacji przez Gminę Skąpe od Powiatu Świebodzińskiego Uchwałą nr XI/94/2019 Rady Gminy Skąpe z dnia 27 sierpnia 2019 r. 2.Prace będą dotyczyły działek ewid. nr 164/1, 176, 179, 177/1 w m. Kalinowo, obręb Niesulice, Gm. Skąpe. 3.W ramach zadania j. w. w zakresie m.in. przewiduje się: -usunięcie ziemi urodzajnej (humusu); -rozbiórka betonowej wiaty przystankowej wraz z nawierzchnią betonową – materiał z rozbiórki do wywozu i utylizacji; -wykonanie przepustów rurą dwudzielną PVC pod drogami; -ręczne plantowanie powierzchni gruntu; -mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników wraz z wywozem urobku na składowisko wykonawcy i utylizacją; -obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm; -krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm; -krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm; -krawężniki betonowe skośne o wymiarach 15x22x30 cm; -uzupełnienie nawierzchni bitumicznej przy krawężniku; -regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; -humusowanie skarp z obsianiem przy gr. warstwy humusu cm wraz z formowaniem poboczy za linia obrzeża. Humus z dowozu; -zakup, dostawa i montaż wiaty przystankowej. 4.Orientacyjne powierzchnie utwardzone do wykonania: -nawierzchnie chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – ok. 130,410 m2; -nawierzchnia zatoki autobusowej z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – ok. 116,00 m2; -nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – ok. 251,400 m2. 5.Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową. 6.Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową, jak również umową z Wykonawcą. 7.Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w dokumentacji projektowej, w tym w dokumentacji technicznej, SST oraz przedmiarze robót. 8.W zakresie obowiązków wykonawcy będzie m. in. opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, wykonanie wskazanych w dokumentacji elementów robót, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Inwestora w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 9.Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez IDEO Joanna Szarłowicz, ul. Stanisława Moniuszki 18A/39, 65-409 Zielona Góra oraz zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót z dnia 07.08.2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), na warunkach opisanych w rozdz. IX SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Formularz Oferty wg zał. nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg zał.12 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08