Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 544 na odcinku granica województwa - Wlewsk - Lidzbark.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 544 na odcinku granica województwa - Wlewsk - Lidzbark.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 544 Brodnica - Lidzbark - Działdowo na odcinku granica województwa - Wlewsk - Lidzbark w lokalizacji : ETAP I - ROK 2009 : od km 22+420 do km 24+600 na dł. 2,180 km oraz w lokalizacji od km 29+000 do km 29+950 na dł. 0,950 km, łączna dł. 3,130 km; ETAP II - ROK 2010 : od km 20+420 do km 22+420, łączna długość 2,000 km. Zamówienie obejmuje: ETAP I - ROK 2009 : - frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 4 cm wraz z transportem urobku - 340,00 m2; - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową średnioziarnistą o uziarnieniu 0/16 mm wraz z oczyszczeniem podbudowy i skropieniem emulsją - 1 314,60 Mg; - wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm w ilości 100 kg/m2 o uziarnieniu 0/12,8 mm wraz z oczyszczeniem podbudowy, skropieniem emulsją asfaltową i posmarowaniem krawędzi - 18 780,00 m2; - wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm w ilości 100 kg/m2 o uziarnieniu 0/12,8 mm wraz z oczyszczeniem podbudowy, skropieniem emulsją asfaltową i posmarowaniem krawędzi - na zatoce autobusowej - 90,00 m2; - wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm w ilości 100 kg/m2 o uziarnieniu 0/12,8 mm wraz z oczyszczeniem podbudowy, skropieniem emulsją asfaltową i posmarowaniem krawędzi - na zjazdach i skrzyżowaniach - 327,10 m2; - wykonanie podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego wraz z wykonaniem koryta, dowiezieniem kruszywa, zagęszczeniem i zaklinowaniem masą mineralno - asfaltową - 560,00 m2; - wyprofilowanie poboczy wraz z dowiezieniem kruszywa - 9 390,00 m2; - wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową z mikrokulkami refleksyjnymi - linie segregacyjne - 620,00 m2. ETAP II - ROK 2010 : - frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 4 cm wraz z transportem urobku - 320,00 m2; - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową średnioziarnistą o uziarnieniu 0/16 mm wraz z oczyszczeniem podbudowy i skropieniem emulsją - 840,00 Mg; - wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm w ilości 100 kg/m2 o uziarnieniu 0/12,8 mm wraz z oczyszczeniem podbudowy, skropieniem emulsją asfaltową i posmarowaniem krawędzi - 12 000,00 m2; - wykonanie nawierzchni - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm w ilości 100 kg/m2 o uziarnieniu 0/12,8 mm wraz z oczyszczeniem podbudowy, skropieniem emulsją asfaltową i posmarowaniem krawędzi - na zjazdach i skrzyżowaniach - 40,00 m2; - wykonanie podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego wraz z wykonaniem koryta, dowiezieniem kruszywa, zagęszczeniem i zaklinowaniem masą mineralno - asfaltową - na zjazdach - 420,00 m2; - wyprofilowanie poboczy wraz z dowiezieniem kruszywa - 6 000,00 m2; - wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową z mikrokulkami refleksyjnymi - linie segregacyjne - 420,00 m2; - wymiana barier żelbetowych na poręcze ochronne, demontaż starych z odwiezieniem na odległość do 15 km i ustawienie barier ochronnych stalowych - 385,00 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie złotych : dwadzieścia cztery tysiące złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni bitumicznych dróg o łącznej wartości co najmniej 2,0 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. b) wykonawca powinien posiadać bądź mieć dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do jednostek sprzętowych w pełni sprawnych, wskazanych poniżej: - układarka do mas min. - asf. - szt. 1; - otaczarka do wytwarzania mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h - szt. 1; - szczotka mechaniczna - szt. 1; - skrapiarka - szt. 1; - sprzęt do wałowania (walec gładki - 2 szt., walec ogumiony - 1 szt., walec wibracyjny - 1 szt.); - samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni ) - 2 szt., - przecinarka - szt. 1; - równiarka samojezdna - szt. 1; - frezarka - szt. 1. Podane ilości sprzętu stanowią wymagane minimum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. c) mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym co najmniej 3 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach; - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra robót, posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie techniczne oraz co najmniej 1 rok doświadczenia jako majster budowy na podobnych robotach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, 4, 5, 6 i 7 przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2, 3 i 8 przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach