Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5212457 , fax. 089 5350228
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Plac Konsulatu Polskiego 4 4
10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5212457, fax. 089 5350228
REGON: 00001775600370 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3 oraz dostawa i montaż systemu sygnalizacji i włamania w lokalu Inspektoratu ZUS w Giżycku przy ul. Królowej Jadwigi 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - Część A: dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3, - Część B: dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania w lokalu Inspektoratu ZUS w Giżycku przy ul. Królowej Jadwigi 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, mianowicie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na dowód tego złożą: - odpowiednie oświadczenie, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - Kopię koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - na potwierdzenie powyższego wykonawca złoży oświadczenie, że do realizacji umowy będą skierowani pracownicy posiadający co najmniej licencję pracowników zabezpieczenia technicznego I stopnia, a pracownik odpowiedzialny za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników zabezpieczenia technicznego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed okresem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia związane z dostawą i montażem elektronicznych systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia o minimalnej wartości: - dla części A zamówienia - 30 000,00 zł każde, - dla części B zamówienia - 3 000,00 zł każde. Wykonawca na potwierdzenie powyższego załączy wykaz wykonanych przynajmniej dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu elektronicznych systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia o wartości brutto minimum dla części A zamówienia - 30 000,00 zł każde, dla części B zamówienia 3 000,00 zł każde z oznaczeniem daty wykonania i odbiorcy zamówienia a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 4. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu elektronicznych systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia o wartości brutto minimum dla części A zamówienia - 30 000,00 zł każde, dla części B zamówienia 3 000,00 zł każde z oznaczeniem daty wykonania i odbiorcy zamówienia. 5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch zamówień w/w wyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i monitoring systemu antywłamaniowego w budynkach WSS w Olsztynie oraz instalacji przeciwpożarowego w archiwum szpitalnym
Dodano: 2011-11-24 - Zakup i montaż elektronicznych syren alarmowych
Dodano: 2009-11-13 - Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3
Dodano: 2009-07-20