Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Pstrowskiego 28b 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi nr 537 na odcinku Marwałd - Frygnowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 537 Lubawa - Pawłowo na odcinku Marwałd - Frygnowo w lokalizacji od km 15+620 do km 21+900 na długości 6,280 km. 2. Zamówienie obejmuje: - oczyszczenie przepustu o średnicy ? 60 i długości 12m w lokalizacji 17+709 - 12,0 m, - oczyszczenie przepustu o średnicy ? 80 i długości 12 m w lokalizacji 19+484 - 12,0 m, - oczyszczenie przepustu o średnicy ? 100 i długości w lokalizacji 17+204 - 12,0 m, - remont przepustu o średnicy ? 80 polegających na przełożeniu wlotu z elementów prefabrykowanych (lewa strona drogi), wzmocnienie podłoża wraz z wykonaniem robót ziemnych przy wymianie wlotu prefabrykowanego umocnienie rowu na długości 1m brukiem oraz skarpy na wysokości 1m poprzez wykonanie i darniowanie górnej części nasypu w lokalizacji 19+484 - 1 sz., - frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 4 cm wraz z transportem urobku na odległość do 5 km - 600,00 m2, - wycięcie krzaków i odrostów w rowach przydrożnych na skarpach w pasie drogowym średnica do 10 cm - 20 400,00 m2, - wykonanie pogłębienia rowu głębokości do 30 cm wraz z wyplantowaniem skarp i odwiezieniem nadmiaru ziemi z wykopu - 1 600,00 m, - wykonanie robót ziemnych przy przebudowie zatoki autobusowej w m. Tułodziad poprzez wykonanie koryta głębokości 30 cm i dowiezienie pospółki - 68,40 m3, - ustawienie krawężników o wym. 15x30x100cm wraz z wykonaniem koryta pod krawężnik oraz wyk. ławy betonowej z betonu B-10 - 114,0 m, - wykonanie podbudowy tłuczniowej wraz z wykonaniem koryta oraz dowiezieniem kruszywa i rozścieleniem gr. 21 cm oraz zaklinowaniem masą mineralno-asfaltową - 114,0 m, - wykonanie chodnika z polbruku gr. 6 cm typu holland na podsypce cementowo-piaskowej - 20,00 m2, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 20,00 m, - wykonanie podbudowy z tłucznia na poszerzeniu gr. 21 cm wraz z wykonaniem koryta, dowiezieniem tłucznia i zagęszczeniem walca oraz zaklinowaniem masą mineralno asfaltową - 4 015,00 m2, - wykonanie podbudowy na zjazdach z tłucznia gr. 18 cm wraz z jego zagęszczeniem i zaklinowaniem masą mineralno-asfaltową średnioziarnistą łącznie z wykonaniem koryta - 300,00 m2, - przestawienie krawężników betonowych o wym. 15x30x100 cm na długości 80 m i ponowne ich ustawienie na ławie betonowej w ilości - 80,00 m, - przełożenie chodnika z polbruku gr. 6 cm wraz z uzupełnieniem podsypki - 80,00 m, - przestawienie obrzeży betonowych o wym. 6 x 20 cm - 80,00 m, - ułożenie kostki kamiennej na poszerzeniu łuku poziomego wraz z wykonaniem podbudowy z betonu B-10 gr. 15 cm - 30,00 m2, - ustawienie krawężnika betonowego o wym. 15x20x100 cm wtopionego na poszerzeniu - 100,00 m, - wykonanie profilowania masą mineralno-asfaltową średnioziarnistą o uziarnieniu 0/16mm, istniejącej nawierzchni jako podbudowy w ilości 80 kg/m2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 KR-3 - 35 977,00 m2, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm o uziarnieniu 0/12,8 wraz z oczyszczeniem podbudowy i skropieniem emulsją w ilości 0,3 kg/m2 i posmarowanie krawędzi nawierzchni KR-3 - 35 977,00 m2, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm o uziarnieniu 0/12,8 wraz z oczyszczeniem podbudowy i skropieniem emulsją w ilości 0,3 kg/m2 i posmarowanie krawędzi nawierzchni KR-3 - na zjazdach i skrzyżowaniach - 500,00 m2, - wykonanie ścieków z elementów prefabrykowanych -betonowych, ułożenie elementów betonowych wraz z wykonaniem podbudowy, koryta pod ściek prefabrykowany - 78,00 m, - regulacja studzienek ściekowych do poziomu ułożenia nawierzchni - 2 szt., - ścięcie darniny oraz wyrównanie poboczy wraz z dowiezieniem kruszywa niesortowanego w miejscach zaniżonych poboczy, uzupełnienie kruszywem łamanym (tłuczniem) gr. 8 cm na 50% powierzchni wraz z ich zagęszczeniem i nadaniem spadków 4-5% - 11 200,00 m2, - karczowanie pni po wyciętych drzewach na poboczach o średnicy 70 cm - 30,00 szt., - ustawienie barier drogowych energochłonnych stalowych typu SP-09/4 słupek dwuteowy 100 w lokalizacji km 16+564 i 17+204 - 96,00 m, - zakończenie barier drogowych stalowych typu SP-09/4 słupek dwuteowy 100 w lokalizacji km 16+564 i 17+204 - 8,00 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie złotych : trzydzieści tysięcy złotych zero groszy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni bitumicznych dróg o łącznej wartości co najmniej 3,0 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. b) wykonawca powinien posiadać bądź mieć dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do jednostek sprzętowych w pełni sprawnych, wskazanych poniżej: - układarka do mas min. - asf. - szt. 1; - otaczarka do wytwarzania mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h - szt. 1; - szczotka mechaniczna - szt. 1; - skrapiarka - szt. 1; - sprzęt do wałowania (walec gładki - 2 szt., walec ogumiony - 1 szt., walec wibracyjny - 1 szt.); - samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni ) - 2 szt., - przecinarka - szt. 1; - równiarka samojezdna - szt. 1; - frezarka - szt. 1. Podane ilości sprzętu stanowią wymagane minimum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. c) mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym co najmniej 3 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach; - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra robót, posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie techniczne oraz co najmniej 1 rok doświadczenia jako majster budowy na podobnych robotach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 4a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 5) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, 4, 4a, 5 i 5a przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2, 3 i 6 przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Garnizonowej, stanowiącej część drogi powiatowej Nr 1418N w mieście Dobre Miasto
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej w miejscowości Zdory na dz. o nr geod. 141, 96, 82 na odcinku 620 m
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1489N w miejscowości Najdymowo
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 16 na odcinku Kisielice - Ogrodzieniec w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych w Rozdrożu.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika przy drodze pow. nr 1738 N w miejscowości Kruklanki (strona prawa, od siedziby Nadleśnictwa Borki do skrzyżowania z drogą pow. nr 1734 N), w lokalizacji od km 1+098 do km 1+229.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie modernizacji drogi na dz. Nr 19/2, 19/3, obręb Molwity, gm. Bartoszyce
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Brzozowa w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1584N drogi woj. nr 592 - Jeżewo - Winda - Jankowice - Srokowo na odcinku dr. woj. nr 592 - Podławki - Kiemławki Wielkie
Dodano: 2016-07-25