Starostwo Powiatowe w Węgorzewie ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17B
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4270960, 4270962 , fax. 087 4270961
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
ul. 3 Maja 17B 17B
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4270960, 4270962, fax. 087 4270961
REGON: 51143321000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja chodnika ul. Prusa (zadanie 1). Remont chodnika ul. Ogrodowej (zadanie 2). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1: Modernizacja chodnika ul. Prusa - od skrzyżowania z ul. Zamkową (od końca strefy skrzyżowania) w stronę ul. Targowej prawa strona; Zadanie 2: Remont chodnika ul. Ogrodowej - od ul. Bema (droga krajowa nr 63) w stronę ogródków działkowych lewa strona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót znajduje się w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIe wymaga się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, c) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości brutto co najmniej 150 000 PLN, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz/ lub potencjału technicznego. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w rozdziale 6 SIWZ. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez Zamawiającego. Ocena dokonana zostanie na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. a SIWZ, Zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych-druk nr 2. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. b SIWZ, Zamawiający żąda: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. c SIWZ, Zamawiający żąda: 3.1. Wykazu robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w rozdziale 5, punkt c SIWZ - druk nr 5. 3.2. Dokumentów potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 pkt d SIWZ, Zamawiający żąda: 4.1. Wypełnionego przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -druk nr 3* * w wykazie należy wskazać m. in. osobę, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy; 4.2. Uwaga*: W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc niebędącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 pkt e SIWZ, Zamawiający żąda: 5.1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Nadto do oferty należy dołączyć: 6.1. Wypełnionego druku nr 1(formularz ofertowy) 6.2. Wykaz podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia -druk nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi pow. Nr 1280 N na odcinku od km 5+312,40 do km 6+004,17 wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa ciągów komunikacyjnych w ul. Roosevelta, Traugutta, Chopina, Rybna, Jeziorna, Plac Wyzwolenia
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa chodnika w miejscowości Stębark
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 596 w msc. Bęsia w zakresie budowy chodnika. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/88/16
Dodano: 2016-06-08 - Remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 2 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/87/16
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa chodnika wraz ze zjazdami do posesji na ul. Księżodworskiej na odcinku od ul. Kajki do ul. Granicznej w Działdowie
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa chodników i wykonanie zatoki autobusowej przy drogach powiatowych w Gminie Płośnica: a) Przebudowa chodnika w ciągu drogi pow. nr 1361 N w m. Niechłonin o dług. ok.300 m b) Przebudowa chodnika w m. Jabłonowo w ciągu dr. pow. nr 1294 N o dług. 100 m. c) Wykonanie zatoki autobusowej w ciągu dr. pow. nr 1304 N we wsi Przełęk Kośc. oraz wyznaczenie przejścia dla pieszych na skrzyż. z dr. gminną 180629N
Dodano: 2016-05-17 - Budowa chodnika w msc. Burdag na drodze powiatowej nr 1633N - dł. 0,350 km w lok. od km 7+800 do km 8+150
Dodano: 2016-04-28 - Budowa przejścia pieszego między ul. Wengris a Wawrzyczka w Olsztynie wraz z budową oświetlenia
Dodano: 2015-10-09 - PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZEGO W M. WARKAŁY I M. WRZESINA
Dodano: 2015-09-04