Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 732 3258 , fax. 75 732 3250
- Data zamieszczenia: 2014-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 75 732 3258, fax. 75 732 3250
REGON: 23082929800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi nr 2300D w miejscowości Ławszowa wraz z chodnikami, w tym: Część 1 - Budowa chodnika przy drodze nr 2300D Ławszowa Część 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2300D Ławszowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 2300D w miejscowości Ławszowa wraz z chodnikami, w tym: Część 1 - Budowa chodnika przy drodze nr 2300D Ławszowa Część 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2300 D Ławszowa 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część 1: Budowa chodnika przy drodze nr 2300D Ławszowa: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje budowę chodnika na odcinku długości 236,00 mb w granicach pasa drogowego na działce nr 319/5 w obrębie Ławszowa gmina Osiecznica. Odcinek budowy od km 1+460 do km 1+696. Zakres robót: - Wymiana istniejących oporników kamiennych na krawężniki betonowe na ławie - 236,00 mb - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 267,50 m2, - Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 267,50 m2, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ tj.: 1) Przedmiar robót 2) Mapy poglądowe 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2) Część 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2300 D Ławszowa: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje odnowę nawierzchni jezdni o szerokości 6,5 m i długości 911 mb w granicach pasa drogowego na działce nr 319/5 w obrębie Ławszowa gmina Osiecznica. Odcinek budowy od km 1+050 do km 1+274. Zakres robót: - Wykonanie warstwy profilująco-wiążącej, masa mineralno-asfaltowa grub. 4 cm - 1.459,00 m2 - Wykonanie warstwy ścieralnej, masa mineralno asfaltowa grub. 4 cm - 1.459,00 m2, - Wykonanie wymiany studni rewizyjnej istniejącej lokalnej kanalizacji deszczowej - 1 szt., - Wykonanie wymiany betonowej nawierzchni chodnika na kostkę brukową - 77,50 m2 b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2B do SIWZ tj.: - Przedmiar robót - Mapy poglądowe - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 zł. (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100) dla każdej części. 2. Wadium wnosi się dla każdej części zamówienia oddzielnie, podając w tytule nazwę części zamówienia. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 (ul. Twardogórska), drogi powiatowej nr 1490D (ul. Sycowska) i drogi gminnej nr 101926 (ul. Rynek) w miejscowości Goszcz na skrzyżowanie typu rondo
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 382 w Świdnicy, w rejonie skrzyżowania ulic Przemysłowej/Kopernika
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Borów
Dodano: 2016-07-21 - Wzmocnienia konstrukcji nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Wołów
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa nawierzchni łącznika pomiędzy ul. Jagiellończyka, a ul. 1 Maja w Kowarach.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej dz. nr 104/3 w Dziećmorowicach
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi osiedlowej w miejscowości Borek Strzeliński
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa drogi gminnej dz. nr 91/6 w Michałkowej
Dodano: 2016-07-06 - Remont dróg wewnętrznych
Dodano: 2016-07-05 - Remont nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Milin.
Dodano: 2016-06-28