Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach wraz z chodnikami w tym: Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 3258 , fax. 75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 3258, fax. 75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach wraz z chodnikami w tym: Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach wraz z chodnikami w tym: Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje przebudowę drogi na odcinku długości 260,00 mb, km 11+040 do 11+300 km w granicach pasa drogowego na działce nr 299/2 w obrębie Wykroty w jednostce ewidencyjnej gmina Nowogrodziec. Zakres robót: - Roboty remontowe polegające na cięciu piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm; - Roboty remontowe polegające na frezowaniu nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm; - Mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa wyrównawczo - wiążąca asfaltowa - grub. 4 cm - 1300,00 m2 ; - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna asfaltowa grub. 3 cm - 1300,00 m2; - Uzupełnianie poboczy, wykonywane ręcznie kruszywem łamanym 15 m3; - Naprawy dróg gruntowych, wykonywane mechanicznie 250,00 m2; - Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików; - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 1 szt. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2A do niniejszej SIWZ tj.: - Przedmiar robót - Mapy poglądowe - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2) Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje budowę chodnika na odcinku długości 530,00 mb, km 10+250 do 10+780 km w granicach pasa drogowego na działce nr 299/2 w obrębie Wykroty w jednostce ewidencyjnej gmina Nowogrodziec. Zakres robót: - Roboty remontowe polegające na cięciu piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm; - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5cm; - Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników; - Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi; - Umocnienie skarpy rowu płytami prefabrykowanymi; - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - Ława pod krawężniki betonowa; - Krawężniki betonowe wtopione; - Warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczanie mechanicznie; - Obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; - Ścieki z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m ; - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna, roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m; - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej; - Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików; - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową; - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2B do niniejszej SIWZ tj.: - Przedmiar robót - Mapy poglądowe - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) Część 1 - 1.500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100). b) Część 2 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium wnosi się dla każdej części zamówienia oddzielnie, podając w tytule nazwę części zamówienia. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 12. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 14. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach