Przetargi.pl
Przebudowa drogi na działce nr 124/8 przy ul. Chrobrego w Reszlu

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 755 00 31 , fax. (089) 7550031
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 755 00 31, fax. (089) 7550031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reszel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi na działce nr 124/8 przy ul. Chrobrego w Reszlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, które zostaną wykonane w związku z przebudową drogi na działce nr 124/8 przy ul. Chrobrego w Reszlu, w zakresie przebudowy jezdni i chodników. Na przedmiot zamówienia określony w niniejszym punkcie składa się następujący zakres rzeczowy: 1.Roboty ziemne: a)Rozbiórka mechaniczna nawierzchni i elementów betonowych o gr. 15 cm, b)Mechaniczne planowanie terenu spycharkami gąsienicowymi w gruncie kat. III; 2.Jezdnia z kostki betonowej i parkingi: a)Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa wyrównawcza 20 cm po zagęszczeniu, b)Podsypka stabilizacyjna z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm, c)Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15×30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, d)Krawężniki betonowe płaskie o wymiarach 15×30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, e)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 5 cm; 3.Chodnik i parking rowerowy: a)Obrzeża betonowe o wymiarach 6×20 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, b)Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa wyrównawcza 20 cm po zagęszczeniu, c)Podsypka stabilizacyjna z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm, d)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 5 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają: szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, szczegółowych specyfikacjach technicznych, projekcie budowlano - wykonawczym, wzorze umowy i formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) w terminie do dnia 01.06.2009 r. do godz. 10:00. Zamawiający zastrzega, że wadium wnoszone w pieniądzu w dniu 01.06.2009 r. o godz. 10:00 musi znajdować się na wskazanym rachunku Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Nr 04 8851 0008 2001 0000 0101 0001w Banku Spółdzielczym w Reszlu. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium obowiązuje przez okres ważności oferty. Zwrot - utrata wadium zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie poniższych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych w specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp; 5)Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy: a)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadania budowlane w ramach, których wykonano roboty związane z przedmiotem niniejszego postępowania, b)dysponują minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową. Powyższa osoba musi posiadać minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, w tym nie mniej niż 2 lata w charakterze kierownika, c)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia - na sumę nie mniejszą niż 60.000,00 zł. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp, podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 3 Części I niniejszej SIWZ, złożyli więcej niż jedną ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w punkcie 5 części I SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia a)aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ). 5.2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ), c)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. odpowiednie uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5.3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia - na sumę nie mniejszą niż 60.000,00 zł, Uwaga: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną/e w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 5.4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. lit. a i b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym ppkt. 5.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym ppkt. 5.4.. W przypadku gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument dołącza do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejska_-_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach