Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 055 2345547
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146 146
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlano-montażowych, farb, artykułów malarskich oraz materiałów okładzinowych ściennych i podłogowych w 6 pakietach dla potrzeb Działu Technicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów budowlano-montażowych, farb, artykułów malarskich oraz materiałów okładzinowych ściennych i podłogowych w 6 pakietach dla potrzeb Działu Technicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostąpienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 2232 z dnia 20.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmianami) Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. 4. Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych przez Wykonawcę do oferty ww dokumentach. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 i lub 3 i lub 4 i lub 5 i lub 6 i lub 7 do SIWZ. 3.Wypełnione dla pakietu Nr 1 poz. 1,2, pakietu Nr 2 poz. 1, pakietu Nr 3 poz. 3 oraz pakietu Nr 6 poz. 1,2,3,4 parametry wymagane i określone odpowiednio w załącznikach od Nr 8 do Nr 15 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 18 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 7.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8.Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Opisów oferowanego przedmiotu zamówienia ( zastosowanie, parametry techniczne itp. ) z którego jednoznacznie wynika, że zaoferowany w: - pakiecie nr 1 poz. 1, 11 - pakiecie nr 2 poz. 1 - pakiecie nr 3 poz. 2, 3 ,5 ,8 - pakiecie nr 6 poz. 1,2,3,4 przedmiot zamówienia spełnia wymogi stawiane przez Zamawiającego, określone w załącznikach od Nr 8 do Nr 15 ( parametry wymagane ) oraz w arkuszu asortymentowo-cenowym z pakietu Nr 3 poz. 2,5,8 do SIWZ. 2. Atest higieniczny dopuszczający do stosowania w obiektach służby zdrowia - dotyczy pakietu nr 2 poz. 1 oraz pakietu nr 1 poz. 1 , 11. 3. Katalogi przedstawiające wzory kolory dla zaproponowanej glazury, terakoty w pakiecie Nr 6 poz.1,2,3,4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTU I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU
Dodano: 2014-10-17 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2014 r. (II postępowanie)
Dodano: 2014-01-23 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2014 r
Dodano: 2014-01-03 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2013 r.
Dodano: 2013-01-07 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2011 r
Dodano: 2011-01-18 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2010 r.
Dodano: 2009-12-15