Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE ZAWIDZA Znak spr.: Sp - 2710 - 5/09

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Oględowska 4
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 015 8646827 , fax. 015 8646840
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów
    ul. Oględowska 4 4
    28-200 Staszów
    tel. 015 8646827, fax. 015 8646840
    REGON: 83001747500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna SP nieposiadająca osobowości prawnej PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE ZAWIDZA Znak spr.: Sp - 2710 - 5/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy drogi leśnej wywozowej, wewnątrzzakładowej w leśnictwie Zawidza, wraz z inwentaryzacja powykonawczą, zgodnie z dokumentacją budowlaną i przepisami budowlanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wadium 11.1. Wadium jest wymagane w wysokości 40 000 zł (słownie czterdzieści tysięcy zł). 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu, 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 11.2.3. gwarancjach bankowych, 11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) 11.3. wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. O/Staszów nr konta 40 1240 2803 1111 0000 3290 9465 11.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, 11.5. wadium wniesione w formie innej niż pieniądze należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, na adres zamawiającego podany w punkcie 1, 11.6. polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą (patrz pkt.12).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Opis warunków udziału w postępowaniu 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: 7.1.2.1. dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymagania minimalne: 2 samochody samowyładowcze, równiarka, spycharka, walec, koparka. 7.1.2.2. dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowy umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym co najmniej osoby z uprawnieniami: 1 - operatora równiarki, 1 - operatora spycharki, 1 - operatora walca, 1 operatora koparki oraz 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami jak dla przedmiotu zamówienia. 7.1.2.3. wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował budowę 1 drogi o długości co najmniej 3 000 mb o nawierzchni z tłucznia lub wyższym standardzie o wartości co najmniej 800 tyś. zł brutto; 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - PZP. 7.2. Ocena warunków udziału odbywać się będzie dla pkt. 7.1.1, 7.1.3 i 7.1.4 na podstawie oświadczenia, dla pkt. 7.1.2 na podstawie złożonych dokumentów wg pkt.8, na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.24, z wykorzystaniem wzoru - zał. 2 8.1.4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24: 8.1.4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 8.1.4.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8.1.5. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 8.1.5.1. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przy wykorzystaniu załącznika nr 4, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 8.1.5.2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8.1.5.1, wykonawca wskazał udostepnione osoby, 8.1.5.3. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca z wykorzystaniem załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.1.5.4. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8.1.5.3 wykonawca wskazał udostępnione narzędzia i urządzenia 8.1.5.5. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych z wykorzystaniem wzoru - zał. 5, wraz z dokumentami z których będzie jednoznacznie wynikać, że usługi wymienione w załączniku zostały wykonane należycie. 8.1.6. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z dokumentów wymienionych w punkcie 8.1.4.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/staszow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach