Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr 25 o nazwie OLPUCH-CIĘGARDŁO w Leśnictwach Wdzydze, Cięgardło i Zabrody wykorzystywanej jako dojazd pożarowy

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6862869 , fax. 58 6862869
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6 6
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 58 6862869, fax. 58 6862869
    REGON: 19003674300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr 25 o nazwie OLPUCH-CIĘGARDŁO w Leśnictwach Wdzydze, Cięgardło i Zabrody wykorzystywanej jako dojazd pożarowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 25 o nazwie OLPUCH-CIĘGARDŁO o długości około 2.814 m, wykorzystywanej jako dojazd pożarowy, przebiegającej przez teren w Leśnictw Wdzydze, Cięgardło i Zabrody. Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Wdzydze na obszarze oddziału 566 oraz w Leśnictwie Cięgardło na obszarze oddziałów: 568, 569, 570, 591, 616 i 617, a także w Leśnictwie Zabrody na obszarze oddziału 592. Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze Gminy Stara Kiszewa, w obrębie ewidencyjnym Olpuch, na działkach ewidencyjnych nr: 544/2, 542, 526, 525, 509, 507 i 502. W wyniku przebudowy drogi, o której mowa powyżej, przedmiot zamówienia winien mieć nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, o grubości górnej warstwy 8 cm po zagęszczeniu oraz dolną warstwę nawierzchni żwirową (podbudowa żwirowa), o grubości 12 cm po zagęszczeniu. Ostatecznie przedmiot zamówienia winien mieć grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm i szerokości korony drogi 4,50 m. 2. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji, w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, na który składają się: 1) opis techniczny, 2) wykazy: tabela usunięcia humusu, tabela robót ziemnych, powierzchnia nawierzchni drogi, powierzchnia mijanek i powierzchnia zjazdów, 3) plan orientacyjny, 4) plan sytuacyjny - rys. 1.1-1.4, 5) przekroje podłużne - rys. 2.1-2.4, 6) przekroje poprzeczne - rys. 3.1-3.5, 7) przekroje normalne - rys. 4.0. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej obiektu budowlanego objętego niniejszym zamówieniem. 4. Prace wykonane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacja projektową (techniczną). Materiały muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. 2014r., poz. 883 z późn. zm.). 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. 7. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostały określone w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 8. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 9. Odbiór robót zanikowych bądź ulegających zakryciu będzie wykonany na podstawie protokołu odbioru robót zanikowych / ulegających zakryciu, który stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. 10. Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót, którego wzór stanowi załącznik nr 16 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.300,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy trzysta 00/100). 2) Wykonawca musi wnieść wadium przed terminem upływu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ S.A. O/Starogard Gdański, numer rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0040 3720; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014r., poz. 1804, z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego (wpłaty gotówkowe dokonywane w kasie Nadleśnictwa Kościerzyna). 4) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, o którym mowa w pkt. 2), jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem tego terminu. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w pkt. 3) lit. b), c), d), e), Wykonawca wnosi wadium przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 15:00. Tak wnoszone wadium musi znaleźć się w kasie przed upływem terminu określonego w pkt. 2). 6) Poręczenie i gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ, wynoszący 30 dni oraz muszą zawierać zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_koscierzyna/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach