Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Szydłowo etap I

Miasto i Gmina Trzemeszno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-240 Trzemeszno, ul. gen. H. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 415-43-06 , fax. 061 415-44-12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Trzemeszno
    ul. gen. H. Dąbrowskiego 2 2
    62-240 Trzemeszno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 415-43-06, fax. 061 415-44-12
    REGON: 00053012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzemeszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Szydłowo etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Szydłowo na długości 1.450,00mb - wzmocnienie istniejącej podbudowy z tłucznia twardego melafir, garbo gr. śred. 10cm - skropienie podbudowy emulsją asfaltową - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 3 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 4 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8000.00zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby wykonawca mógł być uznany za uprawnionego do przyznania umowy (udzielenia zamóweinia) musi spełniać następujące minimalne warunki uczestnictwa (kryteria kwalifikacyjne): 1. Dysponować następującym sprzętem, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia poniższego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia: - spycharko-ładowarka na kołach ogumionych - szt. 2 - samochód-wywrotka - szt. 2 - zagęszczarki wibracyjne - szt. 2 - walec - szt. 1 - rozkładarka masy - szt. 1 - równiarka - szt. 1 - przecinarka do asfaltu - szt. 1 Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty dokumentu sporządzonego według załącznika Nr 7 na zasadzie spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił. 2. Dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych dalece zbliżonych swoim rodzajem, stopniem skomplikowania organizacyjnego. Zrealizowane zadania muszą posiadać przynajmniej takie parametry techniczne obiektu, co zamawiany przedmiot tj. budowa, przebudowa, remont drogi z wykonaniem nawierzchni asfaltowej oraz o wartości nie mniejszej niż 500.000zł każda wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na doświadczeniu innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków w takiej sytuacji zobowiązany jest wykazać odpowiednie doświadczenie w realizacji zamówienia według postawionego warunku, przedstawiając w tym celu pisemne udokumentowanie zrealizowanych robót danego Wykonawcy, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. wykazu robót sporządzonego według załącznika Nr 5 na zasadzie spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów potwierdzających wykonanie wskazanych zadań zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunek wykonawca spełnił. 3. Posiadać odpowiedni potencjał kadrowo-kierowniczy lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumiany jako 1 kierownik budowy oraz 1 kierownik robót z wymaganymi na podstawie obowiązujących przepisów prawa uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz dokumentem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa - przynajmniej w stosunku do kierownika budowy. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 4 na zasadzie spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił. 4. Posiadane przez Wykonawcę na rachunku prowadzonym przez bank środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż 300.000,00zł. przez okres realizacji robót. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów - stosownych informacji przedstawionych z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej na zasadzie spełnia nie spełnia Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone przepisami w art. 22 ust. 1 pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 ustawy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 6) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowa tej spółki. 7) formularz ofertowy. 8) Najistotniejsze postanowienia umowy 9) wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kadra kierowniczo-zarządzająca), oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z zasadami określonymi w części III ust. 2 SIWZ 10) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy-ów - pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy oraz sporządzenie stosownego wykazu wg załączonego wzoru. 11) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń technicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z zasadami określonymi w części III ust. 2 SIWZ 12) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych dalece zbliżonych swoim rodzajem, stopniem skomplikowania organizacyjnego i wartością co przedmiot zamówienia każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dla każdego z wymienionych zadań załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . 13) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzające wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem do terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolności finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Zamawiający wymaga przedłożenia takich informacji również ze strony tych podmiotów. 14) zestawienie kosztowe ogólne, 15) inne dokumenty -kosztorys ofertowy, -pełnomocnictwo ( w przypadku konsorcjum) -formularz ofertowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, które oceniane będą w odniesieniu do konsorcjum jako całości. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 4, (5 - jeżeli są podmiotami zbiorowymi), 6 - muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum. Pozostałe wymagane dokumenty może złożyć tylko jeden z członków konsorcjum. Uwaga: Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków określonych w niniejszej SIWZ w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy posłuży się podmiotami, które będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2. aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzemeszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach