Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
Plac Wolności 1 1
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
REGON: 00065723700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji Zagospodarowanie terenów nadbrzeżnych w Koninie - Bulwar Nadwarciański - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie terenów nadbrzeżnych w Koninie - Bulwar Nadwarciański. Nadzór obejmuje roboty budowlane w tym budowle hydrotechniczne, roboty drogowe, elektroenergetyczne i sanitarne ( sieci wod-kan, przebudowa sieci cieplnej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 1.2. dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016) lub przedstawią informację o podstawie do dysponowania tymi osobami., tj. : a) inspektorem ds. budowlanych pełniącym funkcję koordynatora zespołu, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba - doświadczenie w pełnieniu nadzoru na co najmniej 3 budowach, w tym co najmniej jednym nadzorze dotyczącym budowli hydrotechnicznej. b) inspektorem ds. dróg który winien posiadać: - uprawnienia budowlane w specjalności: drogowej - min. 1 osoba, c) inspektorem ds. elektrycznych, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba d) inspektorem ds. sanitarnych, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych - min. 1 osoba Wskazani inspektorzy nadzoru winni być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z póź. zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 1.3. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorowali realizację co najmniej jednej budowli hydrotechnicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Wykonawca może polegać na doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełniania prze wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zamawiający żąda załączenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy przedłożyć: kserokopię wymaganych uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług objętych przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia tj.: nadzór nad realizacją co najmniej 1 budowli hydrotechnicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 1.3.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy zamawiającego żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową ulicy Spokojnej we Wrześni - etap 2 oraz budową odcinka bieżni rekreacyjnej - ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zbiornika wodnego Września od wiaduktu kolejowego po stronie Psar Polskich do drogi gminnej w m. Psary Polskie
Dodano: 2016-07-27 - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową świetlicy wiejskiej w Baranowie
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach, budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni (II postępowanie)
Dodano: 2016-07-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach oraz budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni
Dodano: 2016-07-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbudową budynku Zespołu Szkół w Otocznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-05-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową dźwigu osobowego dla budynku Ratusza we Wrześni
Dodano: 2016-05-23 - nadzór inwestorski nad rozbudową szkoły Podstawowej w Lusowie
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - przebudową pieszo-jezdni przy ul. Kaliskiej we Wrześni, - budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Gnieźnieńska a terenem Parku im. Józefa Piłsudskiego we Wrześni, - przebudową nawierzchni drogi Gutowo Wielkie - Sędziwojewo - Węgierki, - przebudową nawierzchni drogi nr 411566s w Obłaczkowie
Dodano: 2016-05-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej: obręb Chocicza Mała - Grzymysławice
Dodano: 2016-05-06 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową oficyny przy Pałacu w Jankowicach
Dodano: 2016-04-11