Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 00055112500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową świetlicy wiejskiej w Baranowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową świetlicy wiejskiej w Baranowie. Wartość inwestycji - 1 677 032,99 zł netto Do realizacji zamówienia wymagana jest osoba/y posiadająca/e uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej, elektrycznej. I. Zakres czynności inspektora nadzoru Zakres czynności Inspektora Nadzoru obejmować będzie następujące etapy: Etap I - nadzór nad realizacją inwestycji i kontrola rozliczeń budowy Etap II - udział w odbiorze końcowym inwestycji, nadzór nad usunięciem ewentualnie powstałych wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru inwestycji, rozliczenie inwestycji Etap I - nadzór nad realizacją inwestycji i kontrola rozliczeń budowy 1. Protokolarne (w obecności Zamawiającego) przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 2. Sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymaganych dokumentów, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń. 3. Wydawanie Wykonawcy inwestycji bieżących poleceń związanych z jakością i ilością robót, niezbędnych do wykonania inwestycji zgodnie z wiedzą budowlaną, umową i projektem. 4. Egzekwowanie od Wykonawcy inwestycji przypisanych mu obowiązków wobec podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa, ochrony informacji niejawnych o ile będą mieli dostęp do tych informacji. 5. Kontrolowanie terminowości wykonywania robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy oraz przygotowanie i przedstawienie comiesięcznych sprawozdań z postępu robót i realizacji planowanych nakładów finansowych. 6. Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy. 7. Sprawdzanie przedstawionych przez Wykonawcę obmiarów wykonanych robót. Sprawdzenia należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania obmiarów od Wykonawcy robót. 8. Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie zmiany materiałów i urządzeń, ewentualnych robót dodatkowych i uzupełniających, przebiegu tras instalacji wewnętrznych. Uzgodnienie proponowanych zmian z Projektantem i przedstawianie zaopiniowanych wniosków do akceptacji Zamawiającemu. 9. Udział w zawieraniu umów koniecznych do realizacji inwestycji, a nie uwzględnionych w zawartych umowach na realizację części budowlanej inwestycji. 10. Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia odbioru końcowego. 11. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 12. Pisemne zgłoszenie Zamawiającemu inwestycji do odbioru końcowego. 13. Opracowanie opinii określających zakres i charakter wad uznanych za nie nadające się do usunięcia wraz z podaniem wniosków ich wpływu na użytkowanie obiektu. W przypadku stwierdzenia, że powstałe wady nie mają istotnego wpływu na użytkowanie obiektu określi wielkość utraty wartości obiektu i kwoty obniżenia wynagrodzenia za te roboty lub dostawy urządzeń. 14. Wykonywanie innych obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. 15. Zorganizowanie udziału w odbiorze końcowym nadzoru specjalistycznego reprezentowanego przez instytucje państwowe i samorządowe. 16. Koordynowanie robót realizowanych przez wszystkich Wykonawców. 17. Ewentualny udział w pracach komisji przetargowej w zakresie sprawdzenia kosztorysów ofertowych. 18. Inspektor nadzoru ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, swojej obecności na placu budowy. Etap II - udział w odbiorze końcowym inwestycji, nadzór nad usunięciem ewentualnie powstałych wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru inwestycji, rozliczenie inwestycji 1. Opracowanie i dostarczenie zamawiającemu ostatecznego rozliczenia inwestycji wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót budowlanych usterek stwierdzonych przy odbiorze robót i dostaw. 2. Dochodzenie oraz egzekwowanie od Wykonawcy robót należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 3. Udział na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych. Pełnomocnicy: 1.Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru branżowego w okresie realizacji niniejszej Umowy, jak też powołanie nowych nie stanowi zmiany Umowy, wymaga jednak pisemnego powiadomienia i zgody Zamawiającego. 2.Koordynatorem prac objętych niniejszą umową będzie pracownik Urzędu Gminy Tamowo Podgórne. Wynagrodzenie: 1. Wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu Umowy ponosi Inspektor nadzoru, chyba że konieczność ich poniesienia spowodowana była zawinionym działaniem lub zaniechaniem Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie jest stałe przez cały okres trwania umowy. 3. Wynagrodzenie jest ryczałtowe i obejmuje również nadzór nad ewentualnymi robotami dodatkowymi i uzupełniającymi w ramach inwestycji. Zasady płatności wynagrodzenia: Rozliczenie prac odbywać się będzie w następujący sposób: -pierwsza faktura w wysokości 25% wynagrodzenia o którym mowa w § 6 pkt 1 umowy po wykonaniu 25% wartości robót na podstawie protokołu częściowego odbioru robót i tabeli rozliczeniowej robót podpisanej przez Inspektora nadzoru - druga faktura w wysokości 25% wynagrodzenia o którym mowa w § 6 pkt 1 umowy po wykonaniu 50% wartości robót na podstawie protokołu częściowego odbioru robót i tabeli rozliczeniowej robót podpisanej przez Inspektora nadzoru -trzecia faktura w wysokości 25% wynagrodzenia o którym mowa w § 6 pkt 1 umowy po wykonaniu 75% wartości robót na podstawie protokołu częściowego odbioru robót i tabeli rozliczeniowej robót podpisanej przez Inspektora nadzoru - faktura końcowa po wykonaniu 100% wartości robót, podpisaniu protokołu odbioru robót i ewentualnego protokołu odbioru usunięcia usterek oraz dostarczeniu przez Wykonawcę robót kompletnej dokumentacji powykonawczej i otrzymaniu pozwolenia na użytkowanie. Odbiory robót: 1. Strony zgodnie postanawiają, że będą stosowane następujące rodzaje odbiorów robót. a) odbiory robót zanikających, b) odbiory częściowe stanowiące podstawę do wystawienia faktur częściowych, c) odbiór końcowy. 2. Za datę wykonania przez Inspektora nadzoru zobowiązania wynikającego z niniejszej Umowy uznaje się datę zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego i otrzymanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczenie całej budowy zgodnie z projektem dla danej inwestycji. Materiały i urządzenia: 1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i robót, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę robót wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2. Inspektor nadzoru, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń. 3. Inspektor nadzoru zobowiązuje się, że wymienione w ust. 2 niniejszego paragrafu dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych. Dyspozycyjność Inspektora nadzoru: Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wizyty na budowie i kontroli przebiegu prac budowlanych minimum 2 razy w tygodniu w czasie trwania robót udokumentowanej wpisem do dziennika budowy, podpisaniem listy znajdującej się w Urzędzie Gminy oraz udział we wszystkich naradach budowy organizowanych przez Inwestora. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową ulicy Spokojnej we Wrześni - etap 2 oraz budową odcinka bieżni rekreacyjnej - ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zbiornika wodnego Września od wiaduktu kolejowego po stronie Psar Polskich do drogi gminnej w m. Psary Polskie
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach, budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni (II postępowanie)
Dodano: 2016-07-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach oraz budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni
Dodano: 2016-07-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbudową budynku Zespołu Szkół w Otocznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-05-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową dźwigu osobowego dla budynku Ratusza we Wrześni
Dodano: 2016-05-23 - nadzór inwestorski nad rozbudową szkoły Podstawowej w Lusowie
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - przebudową pieszo-jezdni przy ul. Kaliskiej we Wrześni, - budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Gnieźnieńska a terenem Parku im. Józefa Piłsudskiego we Wrześni, - przebudową nawierzchni drogi Gutowo Wielkie - Sędziwojewo - Węgierki, - przebudową nawierzchni drogi nr 411566s w Obłaczkowie
Dodano: 2016-05-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej: obręb Chocicza Mała - Grzymysławice
Dodano: 2016-05-06 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową oficyny przy Pałacu w Jankowicach
Dodano: 2016-04-11 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania:Budowa budynku ochrony zdrowia.
Dodano: 2016-04-05