Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg
- Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
- Data zamieszczenia: 2015-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
ul. Długa 63 63
58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
REGON: 23082168700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GÓRNYM DZIWISZOWIE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Droga gminna w górnym Dziwiszowie zaplanowana do przebudowy zlokalizowana jest w północnej części miejscowości i przebiega od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 365 relacji Jelenia Góra - Jawor w kierunku północnym w stronę Łysej Góry na której usytuowana jest stacja sportów zimowych. Droga ta wraz ze swoimi odnogami stanowi dojazd do posesji i pól usytuowanych w północnej części Dziwiszowa. Droga w głównym jej ciągu ma nawierzchnię bitumiczną, która obecnie jest w złym stanie technicznym i wymaga przebudowy. Występują na niej liczne spękania siatkowe z wykruszeniami, deformacje, zapadnięcia oraz ubytki. Na odnogach drogi, które stanowią dojazdy do gospodarstw rolnych i dalej do pól jest nawierzchnia gruntowa, która posiada koleiny, liczne wyrwy oraz ubytki spowodowane rozmyciem przez spływające na dużych spadkach podłużnych wody opadowe. Istniejące odwodnienie drogi w postaci ścieków, rowów i przepustów jest w złym stanie technicznym. Przepusty pod drogą i na zjazdach w większości są pozałamywane i zamulone, a ich zbyt małe średnice nie przepuszczają wód opadowych, które przy nawalnych opadach deszczu nie mieszcząc się w przepustach i rowach rozmywają koronę drogi. Taki stan powoduje częste zalewanie posesji i pól przyległych do drogi, niszczy nawierzchnię jezdni oraz stanowi utrudnienia ruchu pojazdów i pieszych co stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy wykonać jej przebudowę polegającą na wykonaniu nowej nawierzchni i konstrukcji jezdni oraz przebudowie elementów odwodnienia. PARAMETRY PROJEKTOWANEJ DROGI - długość drogi - 2084 m w tym: - odcinek AAl - 1150 m - odcinek BBl - 93 m - odcinek CCl - 85 m - odcinek DDl - 304 m - odcinek EEl - 366 m - odcinek FFl - 86 m - szerokość jezdni bez zatok i poszerzeń - 2,5 - 5,0 m - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 8044,0 m2 - krawężniki betonowe 15x30x100cm - 74,0 m - krawężniki betonowe 15x22x100cm najazdowe - 2903,0 m - ścieki i nawierzchnie z kostki kamiennej 9/14cm - 263,2 m2 - ścieki z elementów prefabr. 60x50x15cm - 507,0 m - ścieki z elementów prefabr. 50x50x15cm - 463,0 m - odtworzenie i profilowanie rowów - 984,0 m - przepusty z rur PEHD fi 400mm - 34,0 m - przepusty z rur PEHD fi 500mm - 21,0 m - przepusty z rur PEHD fi 600mm - 47,0 m - przepusty z rur PEHD fi 800mm - 11,0 m - przepusty z rur PEHD fi 1000mm - 25,0 m - przykanalik fi 200mm - 107,0 m - przykanalik fi 250mm - 26,0 m - przykanalik fi 300mm - 84,0 m - mury oporowe z kamienia łamanego granitowego - 150,6 m3 - bariery ochronne stalowe SP-06 - 116 m - spadki podłużne - do 15,0 % - spadki poprzeczne - 1 ÷ 3 % - ruch - KR1 - KR2. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE Konstrukcja jezdni Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych zaprojektowano następującą konstrukcję jezdni: - jezdnia na odcinku AAl, BBl, CCl, DDl, EEl i FFl , zjazdy, zatoki, na nowej podbudowie: - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm; - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm; - skropienie asfaltem podbudowy w ilości 0,7 kg/m2; - wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 150 kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - AC11S o grubości 4 cm; - jezdnia na poszerzeniach, na odcinku AAl, EEl, i zjazdy bitumiczne istniejące: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni; - frezowanie uszkodzonej i zdeformowanej istniejącej nawierzchni bitumicznej; - Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 (warstwą stabilizującą Rm=2,5 Ma) grubości 15 cm; - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm; - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm; - skropienie asfaltem podbudowy w ilości 0,7 kg/m2; - wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 150 kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - AC11S o grubości 4 cm; - jezdnia nad przepustami w drodze: - Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 (warstwą stabilizującą Rm=2,5 Ma) grubości 15 cm; - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm; - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm; - skropienie asfaltem podbudowy w ilości 0,7 kg/m2; - wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 150 kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z bet. asfalt. - AC11S o gr. 4 cm. Odwodnienie W celu prawidłowego odwodnienia nawierzchni jezdni i przyległego terenu przyjęto w projekcie: - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm i najazdowych 15x22 cm ułożonych na ławie oporowej z betonu C12/15 w celu prowadzenia wody do studni ściekowych i ochrony krawędzi jezdni; - wykonanie ścieków z elementów prefabrykowanych 60x50x15cm i 50 x50x15cm na ławie z betonu gr. 15cm z bet. C12/15; - ułożenie ścieków, poboczy, opasek z kostki kamiennej 9-14cm na ławie gr. 20cm z bet. C12/15 na wyznaczonych odcinkach, wzdłuż krawędzi jezdni (ścieki szer. 60cm), założono także brukowanie powierzchni wokół studzienek ściekowych i na wylotach przykanalików do rowów oraz w miejscach włączenia ścieków betonowych do rowów; - wymianę przepustów pod drogą i zjazdami ze względu na ich zły stan z rur PEHD fi 400, 500, 600, 800, 1000mm. - ułożenie lub wymiana przykanalików z rur PVC fi 200, 250, 300mm od projektowanych studni ściekowych fi 500mm do studni rewizyjnych i rowów; - wykonanie studni ściekowych fi 500mm z wpustem żeliwnym uchylnym; - wykonanie studni rewizyjnej fi 1000mm z włazem żeliwnym; -wykonanie, odtworzenie i profilowanie istniejących rowów z wyprofilowaniem skarp i dopasowaniem niwelety dna do ścieków i wlotów przepustów. Należy opracować w porozumieniu z Zamawiającym: - projekt tymczasowej organizacji ruchu na potrzebę wykonania przedmiotu zamówienia i przedłożyć Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, - projekt organizacji ruchu po zakończonych robotach wraz z niezbędnymi opiniami właściwych instytucji i przedłożyć w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 40.000,00 PLN słownie: czterdzieści tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a pieniądzu b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami. 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a nazwę dającego zlecenie wykonawcy), beneficjenta gwarancji Zamawiającego tj. Gminy Jeżów Sudecki, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c kwotę gwarancji, d termin ważności gwarancji, e zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub - że wykonawca, którego ofertę wybrano: - nie podpisał umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt. 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. 2.b i 2.e. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank PKO BP SA Oddział Jelenia Góra , numer: 74 1020 2124 0000 8802 0011 1419, z adnotacją w tytule wpłaty Wadium- Przebudowa drogi gminnej w Górnym Dziwiszowie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin obowiązywania gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15