Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 090128c Izabela - Rajgród

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20 20
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 09235088900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 090128c Izabela - Rajgród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rajgród na długości 459 mb. Zakres: jezdnia bitumiczna - 1251 m2; jezdnia kostka betonowa - 1313 m2; chodniki - 407 m2; wjazdy - 221 m2; zatoka autobusowa - 114 m2; pobocze utwardzone - 471 m2; razem pow. utwardzona - 3.777 m2. Projekt branży drogowej przewiduje również: roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowej, regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej, roboty związane z zabezpieczeniem istniejących kabli, wykonanie organizacji stałej ruchu, roboty wykończeniowe. Teren objęty opracowaniem to pas drogowy drogi gminnej o szerokości w zakresie 13-17m. Istniejąca jezdnia posiada brukową i tłuczniową nawierzchnię o szerokości 4,5 - 5,0 m. Początek projektowanej trasy to nawiązanie do przejazdu kolejowego, koniec trasy to koniec przyległej zabudowy mieszkalnej i usługowej. Pozostałe otoczenie - pola i tereny zielone. Wg. inwentaryzacji geodezyjnej i otrzymanych naniesień na opracowywanym terenie występuje następujące uzbrojenie terenu: napowietrzne linie energetyczne i telekomunikacyjne, kable energetyczne, kable teletechniczne, wodociąg, kanał sanitarny, oświetlenie drogi. Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR - 2, klasa techniczna drogi - L, prędkość projektowa - 30 km/h, szerokość jezdni - 5,50 m + utwardzone pobocze o szerokości 0,75 m, szerokość chodnika - 2,0 m (peron zatoki 1,5 m).Rozwiązanie sytuacyjne: Projektowana jest jezdnia o szerokości 5,50 m z jednostronnym przyjezdniowym chodnikiem o szerokości 2,0 m po stronie prawej odcinka trasy w terenie z przyległą zabudową. Projektowane jest wykonanie wjazdów na przyległe posesje o szerokości 3,0 -5,0 m, tj. szerokości istniejących bram lub wjazdów. Jezdnia - projektowana geometria jezdni nawiązuje do lokalizacji istniejącej jezdni wraz z konieczną jej korektą. Projektowane są 4 łuki poziome o promieniach w zakresie 25-150 m. Punkty główne projektowanej trasy zostały określone współrzędnymi. Dla łuku W3 projektowane jest poszerzenie o wartości s = 0,5 m. Ze względu na istniejący chroniony prawem drzewostan wykonanie jego ograniczono jedynie do pasa wewnętrznego trasy. Wjazdy - projektowane są do wszystkich istniejących posesji i przepompowni o szerokości istniejącej na długości do granicy pasa drogowego. Chodnik (peron) - projektowany jest przyjezdniowy chodnik o szerokości 2,0 m . Szerokość peronu -1,5 m. Zatoka autobusowa - projektowana jest typowa zatoka autobusowa o długości stanowiska postojowego 20 m i szerokości stanowiska - 3,0 m. Skos najazdowy 1:8, wyjazdowy 1:4. Łuki zaokrąglające krawężnik R= 30. Projektowane są pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne (2 %) w km 0+234,18-0+289, 0+309-0+397,25 i (4 %) w km 0+152,94-0+214,18, 0+417,25-0+459 oraz daszkowe (2 %) km 0+000-0+127,94. Odcinki przejściowe wg lokalizacji na planie sytuacyjnym. Pochylenie poprzeczne chodnika i zatoki autobusowej - jednostronne 2 %, utwardzonego pobocza 8 %. Odwodnienie - zachowany zostaje istniejący system odwodnienia drogi. Projektowana nawierzchnia odwadniana będzie poprzez pochylenie poprzeczne i podłużne i powierzchniowo na przyległy teren zielony. Projektowane jest zaniżenie (20 cm) wzdłuż utwardzonego pobocza. Konstrukcja nawierzchni: Odcinek km 0+000-0+220,73 warstwa ścieralna - beton asfaltowy - grubość warstwy 5 cm, warstwa wiążąca - beton asfaltowy - grubość warstwy 7 cm, podbudowa - tłuczeń kamienny 0/31,5 - stabilizacja mechaniczna warstwa - grubości 20 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 15 cm. Odcinek 0+220,73-0+459,0 - nawierzchnia - betonowa kostka brukowa kolor szary (pasy na przejściu dla pieszych kolor czerwony) o grubości 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podbudowa - tłuczeń kamienny 0/31,5 - stabilizacja mechaniczna warstwa grubości 20 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 15 cm. Chodnika - nawierzchnia - kostka brukowa betonowa o grubości 6 cm - kolor szary ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podsypka piaskowa - warstwa o grubości 10 cm, zatoka autobusowa - nawierzchnia - betonowa kostka brukowa kolor szary o grubości 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podbudowa - betonowa (B-20) - o grubości warstwy 22 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 15 cm. Wjazdów - nawierzchnia - betonowa kostka brukowa kolor czerwony o grubości 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podbudowa zasadnicza - beton B10 - warstwa grubości 15 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 10 cm. Pobocze utwardzone - tłuczeń kamienny (materiał z odzysku - z istniejącej nawierzchni tłuczniowej) - warstwa grubości 10 cm. Zramowanie nawierzchni z kostki betonowej - jezdnia - krawężnik betonowy typ uliczny o wymiarach 15x30x100cm (wystający) lub wtopiony wjazdowy o wymiarach 15x22x100 cm ustawiony na ławie betonowej B12/15 z oporem lub opornik betonowy 12x25x100 cm ustawiony na ławie betonowej B12/15, chodnik i wjazdy - obrzeże betonowe 8x30x100 cm ustawione na ławie betonowej (C12/15). Roboty towarzyszące: rozbiórka istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej, rozbiórka nawierzchni z płytek chodnikowych, plantowanie przyległego teren i urządzenie trawnika, ustawienie murku oporowego (22 mb) z betonowych bloczków, przestawienie skrzynek pocztowych (km 0+380 SP) - wg lokalizacji podanej przez Inwestora. Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania uzupełniającego koryta pod jezdnie oraz koryta pod chodnik, wjazdy i zatokę autobusową. Zabezpieczenie sieci energetycznej - na istniejący kabel energetyczny (skrzyżowanie z drogą w km 0+199 oraz pod wjazdem w km 0+210,83 SP) należy założyć rury ochronne typu arot 160. Zabezpieczenie sieci sanitarnej i wodociągowej - wszystkie istniejące i widoczne napędy zasuw odcinających należy wyregulować wysokościowo do projektowanego poziomu drogi. Należy wyregulować pokrywy studni kanalizacyjnych (10 szt.) w km 0+004,5, 0+033, 0+084, 0+157, 0+180, 0+227, 0+326, 0+336, 0+397 oraz wodociągowej w km 0+370
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (przedruk z SIWZ) 11.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 gr.). 11.2 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 11.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 11.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.7 Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach