Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Lenie Wielkie - Płomiany

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2531231 w. 327 , fax. 054 2531006
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą
    ul. Szkolna 1 1
    87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2531231 w. 327, fax. 054 2531006
    REGON: 00052743490991
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Lenie Wielkie - Płomiany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 4. Wykonanie poboczy, 5. Wykonanie nawierzchni zjazdów, 6. Wykonanie odwodnienia. 4.1. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót , projekt, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane też STWiORB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w kwocie 20 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 1.5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, 1.5.1 Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - Osoba ta winna być zdolna do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i może wykazać się dokumentami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 1.6. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie budowy dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartości min. 100 000,00 zł brutto każde) - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załączyć dokument o należytym ich wykonaniu). 1.7.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 100 000,00 zł. 1.8. wniosą wadium w wysokości 20 000,00 zł 1.9.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach