Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Kwielice - Kurów polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wiążącej gr 6cm na podbudowie z tłucznia kamiennego, plantowaniu i ścinaniu poboczy, renowacji dróg polnych żużlem pochodzącym z korytowania dz. nr 639/1, 639/2, 638, cz. dz. 705/1 gm. Grębocice

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 50 31 , fax. 076 8315077
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 50 31, fax. 076 8315077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Kwielice - Kurów polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wiążącej gr 6cm na podbudowie z tłucznia kamiennego, plantowaniu i ścinaniu poboczy, renowacji dróg polnych żużlem pochodzącym z korytowania dz. nr 639/1, 639/2, 638, cz. dz. 705/1 gm. Grębocice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : Wykonanie nawierzchni bitumicznej wiążącej gr 6 cm - 5985,00 m2, podbudowa dolna i górna z kruszywa łamanego - 6007,00 m2, plantowanie i ścinanie poboczy gr 12cm - 2100,00 m2, montaż słupków wskaźnikowych U-1a - 50 szt, renowacja dróg polnych żużlem pochodzącym z korytowania drogi na terenie Kwielic - 7000,00 m2 Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w pozycjach przedmiaru robót. Całość robót należy wykonać zgodnie z SIWZ i warunkami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANE: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu patrz ust. 3 punkt 3.2 do 3.5 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.3 gwarancjach bankowych 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art.6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U.Nr 109,poz.1158 z poźniejszymi zmianami 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się na konto Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy Wschowa O Grębocice Nr rachunku : 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopie dowodu wpłaty wadium. 5. Wadium wnoszone w innej formie poręczenia, gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. ul.Głogowska 3, 59-150 Grębocice, w kasie w godz. 8:00-13:00 nie później niż do godz 10:00 w dniu 16.06.2009 Kopię lub kserokopię podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającego postępowanie, przy otwarciu ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: -przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. -przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat robót drogowych o nawierzchni utwardzonej nawierzchnia asfaltowa o łącznej wartości min. 400 tys. złotych brutto minimum trzy roboty -udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień w specjalności drogowej oraz przynależności do Okręgowej Izby Budowlanej. - udzielą pięcioletniej gwarancji na wykonywane roboty - do oferty dołączą kosztorys ofertowy z wydrukiem komputerowym. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych powyżej. W przypadku wykonania robót przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania w ofercie roboty które powierzy podwykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót drogowych o nawierzchni utwardzonej z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy intencyjne), e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; f) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe oraz są członkami Okręgowej Izby Budowlanej g) kosztorys ofertowy w wersji komputerowej Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający może zażądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, c, muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach