Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej Kolonia Piaski - Kajetanowie, gm. Gidle

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3272027 , fax. 034 3272111
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22 22
    97-540 Gidle
    tel. 034 3272027, fax. 034 3272111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej Kolonia Piaski - Kajetanowie, gm. Gidle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej Kolonia Piaski - Kajetanowie, gm. Gidle na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 576, obręb Piaski oraz 538, obręb Kajetanowie na odcinku o długości 1479mb. Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu: dwóch warstw podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/63 i 0/31,5 i łącznej grubości 20cm, nawierzchni jezdni o szerokości 4,5m metodą podwójnego powierzchniowego utrwalania przy użyciu asfaltu D-200 i grysów, poboczy tłuczniowych o grubości po zagęszczeniu 10cm, po 0,75m z każdej strony jezdni.
    Szczegółowy zakres zawierają przedmiar robót, projekt budowlany oraz szczegółowa specyfikacja techniczna (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonywania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy, aprobaty technicznej, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
    Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję lokalną terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.:
    a) prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o przepisy ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.);
    b) nie zalegają z podatkami i opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne;
    c) dysponują lub będą dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej;
    d) udokumentują, że wykonali w ostatnich 5 latach, licząc wstecz od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu. Za roboty takie uznane zostaną prace polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg o powierzchni min.: 3000m2 i wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w niniejszym pkt. III.2) ust. 1 lit. a i lit. b, wykonawca składa następujące dokumenty:
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
    3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych niniejszym pkt. III.2) ust. 1 lit. c i lit. d, wykonawca składa następujące dokumenty:
    a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje,
    b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
    c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach