Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych miejscowości Wola Gręboszowska

Urząd Gminy Gręboszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-260 Gręboszów, Gręboszów 144
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6416002 , fax. (014) 641 60 53
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gręboszów
    Gręboszów 144 144
    33-260 Gręboszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6416002, fax. (014) 641 60 53
    REGON: 00053770500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.greboszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych miejscowości Wola Gręboszowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych miejscowości Wola Gręboszowska. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej na działkach nr 569/2, 569/1 w miejscowości Wola Gręboszowska. 3. Krótka charakterystyka zamówienia: 1) Roboty pomiarowe i geodezyjne; wytyczenie trasy drogi w terenie z odtworzeniem geodezyjnym granic działki drogi w terenie; długość odcinka drogi =0,8 km, szerokość drogi 3,30 m. 2) Podbudowa; roboty ziemne związane z korytowaniem drogi głębokości 20 cm - 2640 m2, wywiezieniem urobku - 396 m2, wykonanie stabilizacji podłoża cementem przy użyciu zespołu do stabilizacji - pospółka do Rm=2,5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm i doziarnienie do projektowanej grubości 35 cm pospółką - 2640 m2. 3) Nawierzchnia; z kruszyw łamanych grubości 20 cm stabilizowanych mechanicznie frakcji 0/63 mm wraz z miałowaniem w ilości 28,6 km/m2 - 2560 m2. 4) Odwodnienie korpusu drogi poprzez wykonanie drenażu z rur drenarskich o śr. 10 cm z PCV z obsypką żwirem sortowanym i wzmocnione geowłókniną o długości łącznej 159,6 m. Wloty i wyloty sączków drenażu ubezpieczone płytami ażurowymi. 5) Przebudowa przepustów z rur żelbetowych śr. 800 mm o długości łącznej 18 m z wykonaniem ścian czołowych żelbetowych wylewanych na mokro w deskowaniu - 6,210 m3. 6) Pobocza ziemne (nasypy) z gruntu rodzimego przy krawędziach jezdni wraz z ich formowaniem i zagęszczaniem ubijakami mechanicznymi - 160 m3, ręczne plantowanie - 800 m2. Uwaga: Przy realizacji zamówienia wyklucza się zastosowanie kruszyw wapiennych. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy co najmniej 60 miesięcy gwarancji i odpowiedzialności z tytułu rękojmi za jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 2) przeprowadzić przeglądy gwarancyjne; przegląd pierwszy Wykonawca przeprowadzi po 12 miesiącach gwarancji, a ostatni w ostatnim deklarowanym miesiącu gwarancji. Przeglądy gwarancyjne prowadzone będą w obecności przedstawiciela Wykonawcy, i przedstawiciela Zamawiającego. Stwierdzone wady Wykonawca usunie na własny koszt w terminach wskazanych w protokołach z wykonania przeglądu. Uwaga: Okres gwarancji jakości i odpowiedzialności z tytułu rękojmi za jakość wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert z wagą 5 %. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w rozdz. XVI niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), zawarte w załączniku nr 11 do niniejszej SIWZ, która jest dostępna w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego. 6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia określa przedmiar robót znajdujący się w załączniku nr 11 do SIWZ , stanowiący materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 7. W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy dokonać wizji lokalnej terenu budowy celem pozyskania ewentualnie informacji, które mogą pomocne do przygotowania oferty i uwzględnienia wszystkich ewentualnych robót w cenie oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 8. W przypadku gdy dany opis pozycji przedmiaru nie uwzględnia np. pewnych faz operacyjnych , o których mowa w projekcie budowlanym, to ich koszty powinny być uwzględnione przez wykonawcę w cenach dotyczących innych pozycji. 9. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) , wyposażenia w sprzęt nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy , na wskazane z nazwy materiały (wyroby) i wyposażenie w sprzęt Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i wyrobów o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w załączniku do niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 10. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały i urządzenia posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z polskimi normami. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego). 11. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 12. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi o ile obowiązują w Polsce, przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. 13. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: 1) organizowanie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót i zabezpieczenia terenu na czas robót przed wstępem osób nie powołanych, 3) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2014 (Dz.U. z 2013, 21 ze zm.) 4) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i podwykonawców, 5) wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów, 6) zapewnienie ochrony terenu budowy oraz znajdującego się na nim mienia oraz warunków bezpieczeństwa, 7) poniesienie kosztów odtworzenia uszkodzonych dróg, chodników, zieleni, gruntów ornych, koszty zużycia wody, gazu, energii elektrycznej na placu budowy, 8) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 0,2 mln zł. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie przez wybranego Wykonawcę przedłożona (y) zostanie przed podpisaniem umowy. 9) i inne obowiązki wymienione w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium przetargowego w kwocie 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych, które winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto Nr 33 9462 1013 2004 4000 1498 0006 Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej, Oddział Gręboszów z dopiskiem Wadium do przetargu - Przebudowa drogi rolniczej w m. Wola Gręboszowska. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat, a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum - 30 dni od daty składania ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej musi się powoływać w swej treści na przepis art. 46 ust. 5 ustawy Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id,277574.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach