Gmina Wiązów ogłasza przetarg
- Adres: 57-120 Wiązów, pl. Wolności 37
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3931136 w. 14 ,3931095 , fax. 71 3931058
- Data zamieszczenia: 2016-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
pl. Wolności 37 37
57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
tel. 71 3931136 w. 14 ,3931095, fax. 71 3931058
REGON: 00052990100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 5 AM-5, 28 AM-6 i 74 AM-9 obręb Wiązów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 5 AM-5, 28 AM-6 i 74 AM-9 obręb Wiązów - od ul. Daszyńskiego do ul. Mickiewicza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, będący częścią kosztorysu inwestorskiego, który jest dokumentem pomocniczym do wyceny, a nie ściśle obowiązującym. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego lub zastosowanie materiałów o parametrach technicznych nie niższych niż wskazanych w przedmiarze, stanowiącym dokument pomocniczy do SIWZ. W sytuacji zastosowania materiałów równoważnych, zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, ze oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zmawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). Wadium może być, zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie o/Wiązów numer rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030. Wadium należy wpłacić na wyżej podany rachunek bankowy do dnia 25 lipca 2016 roku. Powyższy termin wniesienia wadium uważa się za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie się w tym dniu do godz. 9.00 na podanym koncie Urzędu Miasta i Gminy Wiązów. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.madkom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ O NR INWENTARZOWYM DL 12/2.3 W LEŚNICTWIE UNISŁAW Z DOSTOSOWANIEM JEJ DO POTRZEB PPOŻ
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SIEDZIBY LEŚNICTWA GLINIK I NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ KOMPLEKSU LEŚNEGO W LEŚNICTWIE GLINIK
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 114453D w Ciechanowicach od km 0+000 do km 0+180 i od km 0+215 do km 0+355 [powódź czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1971D polegająca na budowie chodnika ul. Tyniecka w miejscowości Domasław
Dodano: 2016-07-20 - Rewitalizacja centrum Przemkowa poprzez remont targowiska miejskiego i chodników - etap obejmujący ulice Głogowską i Plac Wolności
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3364 D w Sokołowsku - od km 0+960 do km 2+400 - gm. Mieroszów
Dodano: 2016-07-18 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DROGI UL. LEŚNEJ, DZ. NR EW. 253, WRAZ Z WŁĄCZENIEM DO UL. WROCŁAWSKIEJ, DZ. NR EW. 248 W MIEJSCOWOŚCI DOMASZCZYN, GM. DŁUGOŁĘKA
Dodano: 2016-07-15 - Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na części - część I.
Dodano: 2016-07-14 - Remont ulicy Głównej w Kowarach w km odcinek I 0+000 - 0+385, odcinek II 0+523 - 1+062,50 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.). [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej ul. H. Sawickiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja ul. Hanki Sawickiej w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2016-07-13