Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI 1505 GRODZISK MAZ. - JÓZEFINA ODC. III

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7240570 , fax. 022 7240570
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7240570, fax. 022 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI 1505 GRODZISK MAZ. - JÓZEFINA ODC. III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: PRZEBUDOWA DROGI 1505 GRODZISK MAZ. - JÓZEFINA odc. III Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi zgodnie z projektem wykonanym przez pracownię projektową Jerzy Dubowski na odcinku o długości 450 m od km 9+264 do km 8+814 1. Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego grubości 7 cm, - podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5 MPa gr. 15 cm , - podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 20 cm, - podbudowa z betonu asfaltowego dla ruchu KR-4 gr. 10 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR-4 gr. 8 cm, - warstwa ścieralna z mieszanki SMA gr. 5 cm. - Jezdnia w krawężniku betonowym: - krawężnik wystający 20x30 na podsypce cem-piaskowej gr. 5 cm i na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,09 m?, -krawężnik wtopiony 15x30 na podsypce cem-piaskowej gr. 5 cm i na ławie betonowej B-10 z oporem o przekroju 0,0675 m? - zmiana w stosunku do projektu, 2. Konstrukcja zjazdów bramowych: - podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 10 cm , - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem. -piaskowej 1:4 gr. 5 cm, - zjazdy obramowane obrzeżem betonowym 30x8 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie betonowej z oporem F-0,045 m? z betonu B-10 - zmiana w stosunku do projektu, - przepusty o średnicy 40 cm z rur betonowych z kołnierzem na ławie żwirowej 3. Konstrukcja nawierzchni chodników: - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm na podsypce cem. -piaskowej 1:4 gr. 5 cm - zmiana w stosunku do projektu, - w chodniku przewidziano ścieki betonowe prefabrykowane na podsypce cem-piaskowej 1:4 gr. 10 cm. - Chodnik obramowany obrzeżami 30x8 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie betonowej z oporem F-0,045 m? z betonu B-10 - zmiana w stosunku do projektu, 4. Konstrukcja poboczy: - podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 10 cm, - nawierzchnia z destruktu (materiał z rozbiórki) gr. 7 cm. 5. Przepusty - Przepust o średnicy 50 cm pod koroną drogi z rur żelbetowych z kołnierzem na ławie żwirowej - zmiana w stosunku do projektu, 6. Oznakowanie poziome Należy wykonać jako grubowarstwowe chemoutwardzalne - zmiana w stosunku do projektu wg. OST nr D-07.01.01, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Instrukcji dla Wykonawcy Robót - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Tabeli kosztowej - załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Jeżeli w dokumentacji, Instrukcji dla Wykonawcy Robót, Ogólnych Specyfikacjach technicznych, przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 5.1 ust. 3, zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 4. informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą minimum 50% wartości zamówienia - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych - drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, minimum dwie roboty budowlane drogowe (załącznik nr 6 do SIWZ), 6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego - (załącznik nr 7 do SIWZ) 7. informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wykonywania robót bez udziału podwykonawców załączanie do oferty wyżej wymienionego druku nie jest wymagane. 8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 10. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - (załącznik Nr 5A do SIWZ). Do oferty należy załączyć również 1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1 do SIWZ) 2. podpisaną Instrukcję dla Wykonawcy Robót - (załącznik Nr 2 do SIWZ) 3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) 4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4 do SIWZ) 5. kopię wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach