Przetargi.pl
leasing operacyjny z opcją wykupu kompaktora do rozgarniania i zagęszczania odpadów na składowisku o masie własnej min. 23 ton

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Gostkowska 83
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6722242 , fax. 023 6722242 w. 105
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
    ul. Gostkowska 83 83
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6722242, fax. 023 6722242 w. 105
    REGON: 13035572200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    leasing operacyjny z opcją wykupu kompaktora do rozgarniania i zagęszczania odpadów na składowisku o masie własnej min. 23 ton
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu kompaktora do rozgarniania i zagęszczania odpadów na składowisku o masie własnej min. 23 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona analizy przedstawionych dokumentów sprawdzając ich kompletność. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali przynajmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, wykonawca składa wraz z oświadczeniem następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych -muszą być złożone tylko w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza (wyrok SO w W-wie VCa 85/07 z 31.01.07r.) 3) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego i ZUS lub KRUS potwierdzające, odpowiednio, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie tzw. referencje - załącznik nr 3 do SIWZ 5) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji w zakresie objętym zamówieniem publicznym.-- 6) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne - Załącznik nr 2A i 2Bo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach