Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz dostawa telefonów komórkowych

Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7582063, 7582067 , fax. 022 7582063, 7582057
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
    ul. Stefana Bryły 6 6
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057
    REGON: 01613749400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz dostawa telefonów komórkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii ko-mórkowej dla 90 numerów abonenckich ,dostawa 90 telefonów komórkowych z wyposażeniem i kartami SIM oraz dostawa 55 kart GPS o zakresie od 850 do 1900 MHZ wraz obsługą technologii GPRS 2.2. Usługa świadczona będzie na terenie całego kraju. W przypadku braku łączności względnie złej jakości połączenia we wskazanych miejscach w dniu złożenia oferty, oferta zostanie odrzucona. 2.3. Oferta Wykonawcy nie może być gorsza (na gorszych warunkach) niż aktualnie obowiązujące oferty w sieci Wykonawcy na dla firm i klientów biznesowych Stwierdzenie takiego faktu spowoduje odrzucenie oferty gdyż podpisanie umowy na jej zasadach było by niekorzystne dla Zamawiającego. 2.4. Zamawiający przyjmuje, że wszystkie opłaty stałe, zarówno z tytułu abonamentu, jak i aktywacji usługi wymienione w specyfikacji są zawarte w jednej równej dla danej grupy, miesięcznej opłacie abonamentowej nie podlegającej w trakcie trwania umowy wzrostowi. 2.5. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wyróżnia trzy grupy abonamentów telefonicznych: Grupa I W skład Grupy I będą wchodziły telefony komórkowe z kartami SIM i ich aktywacją w sieci Wykonaw-cy oraz jednakowym abonamentem dla 55 numerów spełniającym następujące warunki: - 25 minut na połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych wli-czonych w cenę abonamentu. Aparaty telefoniczne dla tej grupy abonamentów muszą spełnić minimalne warunki określone dla poszczególnych typów telefonów określonych w Tabeli poniżej: - 55 aparatów telefonicznych spełniających warunki określone dla Telefonu typ I - 31 aparatów telefonicznych spełniających warunki określone dla Telefonu typ II - 4 aparaty telefoniczne spełniające warunki określone dla Telefonu typ III. Grupa II W skład Grupy II będą wchodziły telefony komórkowe z kartami SIM i ich aktywacją w sieci Wykonaw-cy oraz jednakowym abonamentem dla 31 numerów spełniającym następujące warunki: - 200 minut na połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych wli-czonych w cenę abonamentu. Aparaty telefoniczne dla tej grupy abonamentów muszą spełnić minimalne warunki określone dla poszczególnych typów telefonów określonych w Tabeli poniżej: - 31 aparatów telefonicznych spełniające warunki określone dla Telefonu typ II. Grupa III W skład Grupy III będzie wchodził telefon komórkowy z kartą SIM i jej aktywacją w sieci Wykonawcy oraz abonamentem dla 4 numerów spełniającym następujące warunki: - 400 minut na połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonar-nych wliczonych w cenę abonamentu. Aparat telefoniczny dla tej grupy abonamentów musi spełnić minimalne warunki określone dla po-szczególnych typów telefonów określonych w Tabeli poniżej: - 4 aparaty telefoniczne spełniające warunki określone dla Telefonu typ III. 2.6. Dla wszystkich 100 abonamentów Wykonawca zapewni: - jedną i jednolitą (dla wszystkich numerów) stawkę za połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych bez względu na porę dnia, - równą stawkę za wysłanie SMS-a do wszystkich krajowych sieci komórkowych, - równą stawkę za wysłanie MMS-a do wszystkich krajowych sieci komórkowych, - połączenia międzynarodowe taryfikowane zgodnie z obowiązującymi cenami w oferowanej Taryfie Wykonawcy. 2.7. Dla wszystkich 90 numerów wchodzących w skład Grupy I, II, III Wykonawca utworzy tzw. Biznes Grupę wewnątrz której połączenia (pomiędzy tymi numerami) będą przynajmniej czterokrotnie tańsze niż zwykłe połączenia głosowe (z numerami spoza tej grupy). Powyższe połączenia nie będą wliczane w pakiet bezpłatnych minut abonamentowych. Koszt minuty takiego połączenia jak i ewentualna miesięczna opłata za tą usługę jednakowa dla wszystkich 90 numerów. 2.8. W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej dla każdego numeru Zamawiający wymaga: - brak opłaty za rozpoczęcie połączenia, - naliczania sekundowego od początku połączenia (1s/1s), - bezpłatnej poczty głosowej ( bezpłatne korzystanie i odsłuchiwanie), - aktywnych usług takich jak: oczekiwanie na połączenie, blokowanie połączeń, zawieszenie połącze-nia, identyfikację numeru dzwoniącego CLIP, blokadę prezentacji własnego numeru CLIR, SMS po-wiadamiający o próbie połączenia, połączenia z numerami alarmowymi, - aktywnej usługi transmisji danych GPRS, CSD i wiadomości MMS, - kumulacji niewykorzystanych w ramach abonamentu bezpłatnych minut przez cały okres trwania umowy; niewykorzystane minuty winne bezterminowo przechodzić na następne okresy, - usługi roamingu dla wszystkich aktywnych numerów. 2.9. Wykonawca w ramach świadczonej usługi ponadto zapewni: - bezpłatne drukowanie duplikatów faktur VAT na życzenie Zamawiającego, - bezpłatne wystawianie rachunków szczegółowych, - bezpłatnie udostępniony program do zarządzania interaktywnego wszystkimi numerami znajdują-cymi się na koncie wraz z usługą e-biling (biling w formie elektronicznej), - bezpłatną modyfikację danych w systemach związanych ze zmianą danych adresowych, - bezpłatne wystawianie duplikatów karty SIM, - bezpłatną zmianę numeru karty SIM w trakcie trwania umowy, - bezpłatną zmianę abonenta (cesja numeru), - bezpłatną możliwość kontroli bieżących kosztów przez użytkowników Abonenta zarówno na stronie internetowej, jak i telefonicznie, - bezpłatną usługę zarządzania usługami dodatkowymi ze strony internetowej przez osoby upoważ-nione przez Zamawiającego, - wyznaczenie stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. Za pomocą podanego Wykonawcy przez Zamawiającego hasła dostępu do konta będzie możliwe: - zgłaszanie awarii sieci telekomunikacyjnej, - zgłaszanie zagubienia lub kradzieży aparatu telefonicznego, - dokonywanie zmiany numeru, - uruchomienie lub rezygnacja z usług dodatkowych, - blokowanie i odblokowywanie kart SIM, - składanie reklamacji, - rozwiązywanie innych problemów leżących po stronie Wykonawcy. Wszystkie w/w wymogi w zakresie przedmiotu zamówienia winny być wliczone w miesięczny koszt świadczonej usługi telekomunikacyjnej jaki Zamawiający zapłaci Wykonawcy. 2.10. Zamawiający oświadcza, iż aktualnie korzysta z 84 abonamentów telefonii komórkowej. W ra-mach wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania i przejęcia dotychczasowych 84 numerów abonenckich. Koszty związane z przeniesieniem numerów do własnej sieci poniesie Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa. 2.11. Szczegółowe wymagania dotyczące aparatów telefonicznych będących przedmiotem zamówie-nia określa Tabela poniżej. 2.12.Wykonawca dostarczy telefony komórkowe z gwarancją na dany produkt: - telefony komórkowe typ I w ilości 55 sztuk w cenie 1,00 PLN netto za sztukę; - telefony komórkowe typ II w ilości 31 sztuk w cenie 1,00 PLN netto za sztukę; - telefony komórkowe typ III w ilości 4 sztuk w cenie do 50,00 PLN netto za sztukę; - dodatkowo w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego akcesoria do telefonów komórko-wych będą dostępne z jednakowym min. 50% rabatem dla Zamawiającego przez cały okres czasu obowiązywania umowy. 2.13. Wykonawca w ramach oferty na aparaty telefoniczne, w każdym z trzech typów zaproponuje minimum dwa modele telefonów do wyboru spełniające wymagania określone w tabeli poniżej. 2.14. Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji na dostarczone aparaty telefoniczne. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru poszczególnych dostaw. 7.15. Dostawa 90 sztuk kart SIM wraz z telefonami komórkowymi nastąpi najpóźniej do 5 dni przed datą uruchomienia usługi (datą rozpoczęcia umowy). 7.16. Wykonawca będzie realizował zamówienia na dostawę kart SIM, telefonów komórkowych i ak-cesoriów dla Zamawiającego na podstawie pisemnego, telefonicznego lub e-mailem zamówienia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 7.17. Dostawy kart SIM, katr GPS,telefonów komórkowych i akcesoriów realizowane będą przez Wy-konawcę, na jego koszt w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Tabela L.p. Parametry telefonów komórko-wych Model telefonu ko-mórkowego Typ I Model telefonu ko-mórkowego Typ II Model telefonu komórkowego Typ III 1. Ilość wyświetlanych kolorów nie mniejsza niż 65 tys. nie mniejsza niż 256 tys. nie mniejsza niż 16 mln 2. Wyświetlacz TFT TAK TAK TAK 3. Praca w zakresie częstotliwości GSM 850 MHz NIE* NIE* TAK 4. Praca w zakresie częstotliwości GSM 900 MHz TAK TAK TAK 5. Praca w zakresie częstotliwości GSM 1800 MHz TAK TAK TAK 6. Praca w zakresie częstotliwości GSM 1900 MHz TAK TAK TAK 7. Praca w zakresie częstotliwości UMTS 2100 MHz NIE* NIE* TAK 8. Funkcja MMS TAK TAK TAK 9. Obsługa technologii WAP TAK TAK TAK 10. Obsługa technologii IrDa NIE* TAK TAK 11. Obsługa technologii Bluetooth TAK TAK TAK 12. Obsługa technologii GPRS TAK TAK TAK 13. Obsługa technologii EDGE TAK TAK TAK 14. Obsługa technologii WiFi NIE* NIE* TAK 15. Możliwość podłączenia telefonu do komputera PC kablem USB TAK TAK TAK 16. Aparat fotograficzny o rozdziel-czości nie mniejszej niż 1,3 megapikseli nie mniejszej niż 2 megapikseli nie mniejszej niż 2 megapikseli 17. W zestawie zawarta instrukcja obsługi (w języku polskim), łado-warka standardowa, telefon z baterią o przedłużonej trwałości TAK TAK TAK *telefon może mieć zaimpletowaną funkcję, ale nie jest to niezbędne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (według załączonego druku) - zał. nr 1 b) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium - zał. nr 2 (zał. Dostawcy) c) oświadczenie - upoważnienie do występowania w imieniu Dostawcy - zał. nr 3 (zał. Dostawcy) UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 4 (zał. Dostawcy) e) oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 f) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: g) - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w cało-ści wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 6 (zał. Dostawcy) h) - zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłaca-niem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 7 (zał. Dostawcy) i) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego or-ganu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż sześć mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 8 (zał. Dostawcy) j) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert) - zał. nr 9 (zał. Dostawcy) k) informacja banku, w którym Dostawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 10 (zał. Dostawcy) l) wykaz dostaw zrealizowanych w ciągu 3 lat. - zał. nr 11 (zał. Dostawcy) m) referencje poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy sprzętu wykonane zostały z należytą starannością - zał. nr 12 (zał. Dostawcy) n) parafowany projekt umowy - zał. nr 13 o) opis proponowanych aparatów telefonicznych zawierający dane techniczne (prospekt, specyfika-cja) - zał. nr 14 Dostawcy Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii ww. dokumentów, ale muszą one być po-świadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez uprawnionego przedstawicie-la Wykonawcy (za zgodność z oryginałem) odpisy, kopie) może spowodować wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach