Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlanych sieci wodociągowych z przyłączami: 1.Sieć wodociągowa w m. Pawłów dł. ok. 1,1 km. 2.Sieć wodociągowa w m. Chlewiska /działki/ dł. ok. 1,5 km. 3.Sieć wodociągowa w m. Chlewiska ul. Północna dł. ok. 0,4 km. 4. Sieć wodociągowa w m. Antoniów dł. ok. 3,0 km. 5.Sieć wodociągowa w m. Krawara dł. ok. 2,5 km.

Urząd Gminy Chlewiska ogłasza przetarg

  • Adres: 26-510 Chlewiska, ul. Dionizego Czachowskiego 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6287053 , fax. 048 6287271
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Chlewiska
    ul. Dionizego Czachowskiego 49 49
    26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie
    tel. 048 6287053, fax. 048 6287271
    REGON: 00053483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlanych sieci wodociągowych z przyłączami: 1.Sieć wodociągowa w m. Pawłów dł. ok. 1,1 km. 2.Sieć wodociągowa w m. Chlewiska /działki/ dł. ok. 1,5 km. 3.Sieć wodociągowa w m. Chlewiska ul. Północna dł. ok. 0,4 km. 4. Sieć wodociągowa w m. Antoniów dł. ok. 3,0 km. 5.Sieć wodociągowa w m. Krawara dł. ok. 2,5 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego obejmuje: a)Sporządzenie i uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych, niezbędnych do opracowania dokumentacji, b)przygotowanie dokumentów (w szczególności terenowo - prawnych) niezbędnych do uzyskania prawomocnych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), c)uzyskanie prawomocnych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, d)opracowanie projektów budowlanych i projektów wykonawczych wymaganych przepisami Prawa budowlanego i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2004 r. Nr 202,poz. 2072) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - w liczbie po 5 egzemplarzy każdy, e)opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - w liczbie 1 egzemplarza, f)opracowanie przedmiarów robót na każde zadanie oddzielnie, które powinny zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. - w liczbie 2 egzemplarzy. g)opracowanie kosztorysów inwestorskich na każde zadanie oddzielnie, które należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) h)uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. Całość dokumentacji projektowo-kosztorysowych należy przedłożyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej (na płycie CD lub DVD) w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych); 12.2.Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniężnej - na konto Zamawiającego - BS Jedlińsk O/Chlewiska 91 9132 0001 0100 1531 2000 0010 z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego: wykonanie projektów sieci wodociągowych z przyłączami Pawłów, Chlewiska, Antoniów, Krawara. Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie w przeddzień terminu składania ofert; - poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6Ust. 3pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U.Nr109,poz.1158 z późn.zm) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego Urząd Gminy Chlewiska ul. Czachowskiego 49 w przeddzień terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 12.3. wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą. 12.4. zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 12.5. wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 12.6. na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zaliczone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4 Pzp). 12.7. oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia objętego niniejszym przetargiem może ubiegać się wykonawca, który: 8.1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8.3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 8.4.1.wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 8.4.2.wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 8.4.3.wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.4.4.osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.5.spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.6.spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.7.spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.8.osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8.4.9.podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 8.4.10 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3.ustawy o zamówieniach publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 8.4.11.wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 8.4.12.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 8.4.13 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy. 8.4.14.nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Wykonawców, którzy nie spełnią wymogów j.w. wyklucza się z postępowania a ich oferty uznaje się za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1): 9.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 9.1.2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.6 w przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu; 9.1.7 sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2007, 2006 i 2005 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 9.1.8 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.9 wykaz osób, które wskazano do wykonania zamówienia oraz posiadane przez nich uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ w tym dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w zakresie projektowania sieci wodociągowych z przyłączami. 9.1.10 wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat projektów a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że projekty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika do SIWZ wzór Nr 3; 9.1.11 oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika do SIWZ wzór nr 5; 9.1.12 oświadczenie według wzoru 5a dotyczy wykonawców składających ofertę wspólną; 9.1.13 oświadczenie według załącznika do SIWZ wzór 5b; 9.1.14 oświadczenie wg załącznika do SIWZ wzór nr 6; 9.1.15 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.2. Oferty przedstawione przez dwu lub więcej wykonawców występujących wspólnie (m.in. na zasadzie spółki cywilnej lub konsorcjum) będą musiały spełniać następujące wymagania: 9.2.1 Oferta będzie zawierać oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie pkt 9.1.1 do 9.1.15 z wyjątkiem wadium w stosunku do każdego wykonawcy odrębnie /wspólnika ,partnera konsorcjum/ z tym, że w odniesieniu do warunków określonych w pkt: 8.1, 8.2, 8.3 niniejszej specyfikacji wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólne o ich spełnianiu według wzoru 5a i jednocześnie oddzielne oświadczenie według wzoru 5b. Jeżeli przedsiębiorcy składający ofertę wspólną, w rozumieniu wyżej opisanym, wspólnie wykonywali zadania spełniające warunki określone w pkt 9.1.10 mogą przedłożyć wykaz tych zadań odnoszący się do wszystkich spośród nich wraz ze stosownymi referencjami to samo odnosi się do pozostałych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w pkt 8.1, 8.2, 8.3; 9.2.2 Wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami i wniesienie zabezpieczenia; 9.2.3 Wykluczenie któregokolwiek z wykonawców składających ofertę wspólną z przyczyn określonych w ustawie i niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie pozostałych wykonawców składających tą ofertę; 9.2.4. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może wynikać z odrębnego dokumentu bądź z łączącej wykonawców umowy np. konsorcjum, spółki cywilnej. 9.3. Oferenci, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych wyżej dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone, poza sytuacją opisaną w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach